آیین نامه ارتقای ویژه اعضای هیات علمی فنی وحرفه ای تدوین می گردد

به گزارش وبلاگ به آبادی، رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از تدوین آیین نامه ارتقا و استخدام ویژه اعضای هیات علمی این دانشگاه و ابلاغ آن تا خاتمه سال اطلاع داد.

آیین نامه ارتقای ویژه اعضای هیات علمی فنی وحرفه ای تدوین می گردد

دکتر ابراهیم صالحی عمران در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ به آبادی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال تدوین آیین نامه ارتقای ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه فنی و حرفه ای هستیم و هنوز جزییات این آیین نامه نهایی نشده است و کوشش داریم تا خاتمه سال تدوین و ابلاغ گردد.

وی در ادامه توضیح داد: آیین نامه استخدام و ارتقای ویژه اعضای هیات علمی در همه دانشگاه های کشور برای تمامی اعضای هیات علمی یکسان است، اما با توجه به صندلی ویژه دانشگاه فنی وحرفه ای و ویژگی مهارتی، اشتغال پذیری بالای فارغ التحصیلان و کارآفرینی بودن آن تصمیم گرفتیم بصورت جداگانه آیین نامه ای در حوزه ارتقا و استخدام اعضای هیات علمی تدوین کنیم.

رییس دانشگاه فنی وحرفه ای خاطر نشان کرد: قبل از تدوین آیین نامه فوق، وضعیت ارتقا و استخدام اعضای هیات علمی این دانشگاه مطابق شرایط و آیین نامه سایر دانشگاه های سنتی کشور صورت می گرفت که ما برای اولین بار این آیین نامه را بازنگری و بصورت اختصاصی برای دانشگاه فنی وحرفه ای تدوین خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آیین نامه ارتقای ویژه اعضای هیات علمی فنی وحرفه ای تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین نامه ارتقای ویژه اعضای هیات علمی فنی وحرفه ای تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید