اتحاد مرغی برای تنبیه سخت روباه متجاوز

به گزارش وبلاگ به آبادی، ساکنان مزرعه پرورش ماکیان در شمال شرقی فرانسه متهمان اصلی مرگ روباهی هستند که جرمش ورود ناکام به لانه مرغ ها بود.

اتحاد مرغی برای تنبیه سخت روباه متجاوز

به گزارش وبلاگ به آبادی به نقل از آژانس فرانس پرس، دانشجویان یک مدرسه کشاورزی در منطقه برتانی فرانسه وقتی صبح اول وقت برای سرکشی به مرغ ها و جوجه ها وارد لانه آنها شدند، جنازه یک روباه را دیدند که به نظر می رسید در حمله ساکنان اصلی مزرعه کشته شده است.

پاسکال دانیال، از مسئولان این مدرسه کشاورزی درباره ماجرای عجیب مزرعه پرورش ماکیان به AFP گفت: جنازه بی جان روباه یک گوشه افتاده بود. با ورود روباه به داخل لانه، خون مرغ ها به جوش آمده و با نوک هایشان به حیوان متجاوز حمله نموده اند. آخرین بار بیش از یک سال پیش روباهی وارد مزرعه شده بود و به نظر می رسد همان ماجرا مرغ ها را نسبت به این حیوان هوشیار نموده باشد.

مرغ ها و جوجه ها در مزرعه پرورش ماکیان در برتانی تمام روز را در فضای باز می گذرانند و فقط هنگام تخم گذاشتن یا شب ها برای خواب داخل لانه برمی گردند. روباه بخت برگشته به محض ورود به محل زندگی مرغ ها در دامی گرفتار شده که با غروب خورشید و تاریک شدن هوا فعال می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "اتحاد مرغی برای تنبیه سخت روباه متجاوز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحاد مرغی برای تنبیه سخت روباه متجاوز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید