برچسب دیواری (استیکر دیواری)

به گزارش وبلاگ به آبادی، می توانید روی یکی از دیوارهای مرکزی از این برچسب ها بچسبانید اما یکی از نکات مهم این است که به دلیل تنوع در طرح و رنگ این نوع برچسب ها در هنگام خرید انتخاب مشتری را سخت تر می کند.

برچسب دیواری (استیکر دیواری)

استیکر دیواری فضای ورودی

یکی از عرصه های فراموش شده ای که می توانید با تغییر ظاهری دیوار به سادگی جلوه خاص و منحصربه فردی به آن بخشید فضای ورودی می باشد. با انتخاب یک برچسب دیواری برای فضای ورودی تان می توانید با کمترین هزینه ظاهر متمایزی به ورودی خود ببخشید، در نظر داشته باشید که طرح انتخابی شما برای این فضا حتما با سبک سایر بخش های دکوراسیون تان هماهنگی داشته باشد تا جلوه مطلوب را به فضا بخشد.

استیکر دیواری پذیرایی

شاید در نگاه اول انتخاب استیکر دیواری برای فضاهای خصوصی تری مانند اتاق خواب واتاق کودک مناسب باشد، اما باید بگوییم که می توانید با توجه به سبک و تم دکوراسیون خود از استیکر دیواری پذیرایی برای فضای نشیمن خود استفاده کنید. باید توجه داشته باشید که سبک، طرح و رنگ این استیکر حتما با مبلمان شما هماهنگ باشید. و فضای انتخابی شما برای نصب این استیکر می تواند فضایی مانند دیوار پشت مبل باشد تا به تواند تاثیر خود را در زیبایی فضای شما داشته باشد.

به "برچسب دیواری (استیکر دیواری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برچسب دیواری (استیکر دیواری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید