بهره مندی از ظرفیت وقف در کاهش جمعیت کیفری زندانیان

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران/زنجان مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان گفت: تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد و اقتصادی با بهره مندی از ظرفیت های وقف در استان، از زندان آزاد شدند.

بهره مندی از ظرفیت وقف در کاهش جمعیت کیفری زندانیان

علاء الدین کریمی در گفت وگو با وبلاگ به آبادی، درخصوص چگونگی مساعدت اجرا شده در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و اقتصادی استان زنجان، اظهار کرد: این زندانیان با کمک و مساعدت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از زندان آزاد شدند و بار دیگر به آغوش گرم خانواده و اجتماع بازگشتند.

این مسئول در ارتباط با ترویج فرهنگ آزادسازی جرائم غیرعمد و اقتصادی، بیان کرد: به کار دریافت پتانسیل ها و ظرفیت های وقف و ترویج این فرهنگ مهم و جدی که زندانیان جرائم غیر عمد و اقتصادی از بند سلول آزاد شوند، می تواند نتایج چشمگیر و موثری در کاهش جمعیت کیفری زندانیان داشته باشد.

وی درخصوص بدهی زندانیان آزاد شده نیز بیان کرد: مجموع بدهی های زندانیان آزاد شده 660 میلیون ریال بوده است که این مبالغ با کمک و کمک 300 میلیون ریالی اداره کل اوقاف و امور خیریه و پرداخت 360 میلیون ریال از سوی ستاد دیه تامین گردد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان کوشش و اهتمام در جهت آزادسازی زندانیان نیازمند را امری خداپسندانه و نیکوکارانه دانست و اضافه نمود: گسترش فرهنگ جلب مشارکت مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند توسط رسانه های جمعی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهره مندی از ظرفیت وقف در کاهش جمعیت کیفری زندانیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی از ظرفیت وقف در کاهش جمعیت کیفری زندانیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید