ثبت نام 28 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش وبلاگ به آبادی، تعداد 28 هزار و 808 نفر برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 98 تا صبح امروز ثبت نام کردند.

ثبت نام 28 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ به آبادی، مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 فردا خاتمه می یابد و متقاضیان شرکت در این آزمون تا روز دوشنبه 16 اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این آزمون ثبت نام نمایند.

داوطلبان متقاضی که واجد شرایط در این آزمون هستند می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای آزمون و انتخاب رشته که همزمان با ثبت نام بر روی سایت سنجش قرار می گیرد، در این آزمون ثبت نام نمایند.

پذیرش دانشجو در 66 کد رشته های امتحانی کاردانی به کارشناسی صورت می گیرد که پذیرش در 50 کد رشته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) و پذیرش در 16 کد رشته بر اساس آزمون صورت می گیرد، ظرفیت نهایی پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی سال 98 تعداد 264 هزار و 584 نفر است.

تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 15 اردیبهشت تعداد 28 هزار و 808 نفر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون اقدام نموده اند.

آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز آدینه 11 مرداد 98 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ثبت نام 28 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 28 هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید