سازمان برنامه و بودجه تکذیب کرد ، هنوز ثبت نام وام کرونا معین نشده است

به گزارش وبلاگ به آبادی، به گزارش تجارت نیوز، بسیاری از رسانه ها سامانه هدفمندسازی و رفاهی را به عنوان محل ثبت درخواست وام یک تا دو میلیون تومانی کرونا معرفی کردند که سخنگو سازمان برنامه و بودجه این موضوع را تکذیب کرد.

سازمان برنامه و بودجه تکذیب کرد ، هنوز ثبت نام وام کرونا معین نشده است

مهدی قمصریان در این خصوص به ایرنا گفت: امروز به اشتباه به نقل از رییس سازمان برنامه و بودجه اینگونه بیان شده است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی برای ثبت نام به سایت هدفمندی یارانه ها مراجعه نمایند که اینگونه نیست و سایت محل ثبت نام هنوز اعلام نشده است.

وی خاطر نشان کرد: در اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه، هیچ نامی از سایت سازمان هدفمندی یارانه ها برده نشده است. همچنین هنوز زمان ثبت نام متقاضیان این وام نیز مشخص نشده است.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه اضافه نمود: هر زمان که سایت ثبت نام، زمان و سازوکار ثبت نام متقاضیان این وام مشخص شده، درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، چند روز قبل خاطرنشان کرد: سرپرست خانوار تمام 23 میلیون خانواری که یارانه نقدی می گیرند می تواند از شارژ یک میلیون تومانی کارت یارانه استفاده نمایند. بر این اساس متقاضیان می تواند بدون آنکه مراجعه ای به بانک داشته باشند به وسیله وب سایت درخواست خود را ارائه نمایند.(تسنیم)

رئیس جمهور نیز در روز 18 فروردین با اشاره به مصوبه درباره اعتباری که به خانوارها تعلق می گیرد، گفت: حدود 23 میلیون خانوار یارانه ماهانه دریافت می نمایند، یک اعتبار یک میلیون تومانی دریافت می نمایند که به تدریج و البته از ماه های بعد از یارانه ماهانه آنها در طول 24 ماه کسر می گردد.(ایرنا)

منبع: تجارت نیوز

به "سازمان برنامه و بودجه تکذیب کرد ، هنوز ثبت نام وام کرونا معین نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان برنامه و بودجه تکذیب کرد ، هنوز ثبت نام وام کرونا معین نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید