نظر گئورگی گولسیانی درباره زمان برگزاری دربی

به گزارش وبلاگ به آبادی، مدافع پرسپولیس معتقد است اگر دربی قبل از جام جهانی برگزار می شد بهتر بود.

نظر گئورگی گولسیانی درباره زمان برگزاری دربی

گولسیانی مدافع پرسپولیس در مورد ملاقات با مس رفسنجان با سوالاتی پاسخ داد.

چرا مقابل مس رفسنجان برد با حداقل اختلاف به دست آوردید و به زحمت به پیروزی رسیدید؟

برخی وقت ها نکته مهم فقط برنده شدن و کسب سه امتیاز است. ما مقابل حریف دو نیمه متفاوت داشتیم به این ترتیب که در نیمه اول با حفظ کنترل توپ و میدان سعی کردیم تا موقعیت گل به وجود آوریم و به خواسته مان هم رسیدیم، اما در نیمه دوم ضد حمله و دفاع در دستور کار ما نهاده شد. شخصاً اعتقاد دارم که احتیاج به تعادل داریم و با در نظر گرفتن این دو مدل باید سعی کنیم 90 دقیقه را یکجور بازی نکنیم البته در این بین باید این را هم در نظر بگیریم که تقریباً همه تیم ها در این فصل خوب و قوی و به نوعی رقابتی هستند و هیچ بازی آسانی وجود ندارد از همین رو سه امتیاز اصلاً راحت به دست نمی آید و قطعاً در هر بازی مربی باید برترین استراتژی را انتخاب کند.

از پرسپولیس این ایراد گرفته می گردد که بازیکنان از فرم بدنی مطلوب به دور هستند به همین علت قادر نیستند نود دقیقه روی دروازه حریف حمله نمایند.

من اصلاً موافق این نیستم که بازیکنان ما مشکل بدنی دارند، چون مربیان حرفه ای بالای سر ما هستند و با تیم ما کار می نمایند و به لحاظ برنامه ریزی به گونه ای عمل می نمایند که ما را به لحاظ بدنی و غذایی و مصدومیت به شدت کنترل نموده و تحت نظر دارند و لحظه ای از شرایط بازیکنان و در فرم مطلوب قرار دادن آن ها غافل نیستند

در رابطه با ملاقات مقابل ملوان و مس کرمان و با صدرنشینی به تعطیلات رفتن چه صحبتی داری؟

بازی بعدی ما با ملوان در خارج از خانه برگزار می گردد به همین علت بازی آسانی نخواهد بود. شخصاً هم هیچ زمانی بازی ها را پیش بینی نمی کنم، چون قادر به این کار نیستم. برای من همه بازی ها مشابه است، چون باید برویم و پیروز شویم و با شور و هیجان بالایی بازی کنیم و بازی را با سه امتیاز به سود خودمان انتها دهیم. در بازی مقابل مس کرمان هم قطعاً برد در دستور کار ما قرار گرفته است به همین علت در آن ملاقات خانگی هم با نیت کسب سه امتیاز بازی خواهیم کرد تا با دست پر از میدان خارج شویم و با حداکثر امتیازات به استقبال تعطیلات ناشی از مسابقات جام جهانی برویم.

فکر نمی کنی بهتر بود دربی مرکز قبل از مسابقات جام جهانی برگزار می شد؟

بله من هم اعتقاد دارم دربی قبل از جام جهانی برگزار می شد بهتر بود، اما به هر حال تصمیم گیر، مسئولان سازمان لیگ هستند و آن ها تصمیم گرفتند که دربی را بعد از جام جهانی برگزار نمایند. با وجود این مسئله ای نیست و ما با تمام توان در مسابقه دربی بازی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: فرارو

به "نظر گئورگی گولسیانی درباره زمان برگزاری دربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر گئورگی گولسیانی درباره زمان برگزاری دربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید