یاری داور اول مصدوم شد، از پرتاب سنگ تا درگیری طرفداران ملوان

به گزارش وبلاگ به آبادی، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپیدرود رشت از ساعت 16:30 دقیقه امروز (جمعه) از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور جام آزاد سازی خرمشهر در استادیوم تختی شهر انزلی به مصاف هم رفتند.

یاری داور اول مصدوم شد، از پرتاب سنگ تا درگیری طرفداران ملوان

تیم ملوان بندرانزلی به عنوان میزبان با ترکیب حجت صدقی، سعید سالارزاده، امیرمهدی جانملکی، وحید حیدریه، پوریا غلامی، محمد پور رحمت الله، میلاد کمندانی، حافظ یعقوبی، یزدان عباسیان، محمد حسین پور، بابک مردای و با سرمربیگری فرهاد پور غلامی وارد میدان مسابقه شد.

در مقابل تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز با ترکیب کوروش ملکی، علیرضا عزتی کرامت، حسین ابراهیمی، محمد غلامی، میلاد قربان زاده، پویا نزهتی، میثم تهیدست، امین جوادی مقدم، شیخ سلیمانی، مهرداد بایرامی، محمد رضا مهدوی و سرمربیگری علی کریمی پا به میدان مسابقه گذاشت.

حسین زرگر به عنوان داور وسط، تورج عیوض محمدی یاری داور اول، علی دودانگه یاری داور دوم و وحید صالحی داور چهارم این دیدار بودند.

این دیدار که با حواشی بسیاری از روزهای گذشته همراه بوده در قبل و حین بازی نیز همراه بود. پیش از شروع این دیدار طرفداران منتصب به ملوان بندرانزلی یک صدای علیه مردم رشت فحاشی و شعار دادند.

در مراسم ابتدای بازی، نیمکت های دو تیم به استقبال یکدیگر رفته و با اهدای دسته گل با هم خوش و بش کردند.

در دقیقه 3 این دیدار نخستین موقعیت جدی بازی روی شوت از راه دور میلاد کمندانی به نفع تیم ملوان به دست آمد که توسط کوروش ملکی دروازه بان سپیدرود دفع شد.

دقیقه 12 بازی در حالی پیگیری شد که با مصدومیت مدافع ملوان بندرانزلی بازی برای دقایقی متوقف شد.

در دقیقه 19 این دیدار روی ارسال کرنر یاران سپیدرود در برگشت توپ به میلاد شیخ سلیمانی مدافع پیشتاخته سپیدرود رسید که وی با شوتی خطرناک دروازه میزبان را با تهدید جدی روبه رو کرد.

در دقیقه 30 بازی داور بر اساس قانون کولینگ بریک در سوت خود دمید و به علت گرم و شرجی بودن هوا اجازه خوردن آب به بازیکنان دو تیم داد.

دقیقه 36 این بازی در یک موقعیتی ایده آل ضربه کاشته ایستگاهی نصیب بازیکنان سپیدرود رشت شد که ابراهیمی با دروازه ملوان را تهدید کرد که مدافعان این تیم این توپ را دفع کردند.

در دقیقه 41 نخستین کارت زرد این دیدار از سوی داور به بازیکن شماره 47 ملوان میلاد کمندانی برای تکل از پشت روی ابراهیمی مهاجم سپیدرود داده شد.

دقیقه 45 بازی در حالی پیگیری شد که پرتاب سنگ از سوی طرفداران منتصب به ملوان سبب مصدومیت داور و بازیکن سپیدرود شد و متشنج شدن بازی شد.

حسین زرگر داور این دیدار سه دقیقه اضافه برای نیمه نخست این بازی بیان کرد.

پیش از خاتمه وقت های اضافه پرتاب سنگ از سوی طرفداران ملوان و نبود امنیت علی کریمی سرمربی تیم سپیدرود بازیکنان خود را از مین خارج و به رختکن راهنمایی کرد.

در همین هنگام درگیری شدیدی بین طرفداران ملوان با نیروهای امنیتی استادیوم نیز رخ داد که سبب مصدومیت شدید یکی از طرفداران سپیدرود رشت انتقال وی به بیمارستان شد.

بعد از آرام شدن جو استادیوم و صحبت سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ بازیکنان دوباره به زمین بازگشته و بازی از بقیه زمان اضافی ادامه یافت.

در دقیقه 53 بازی روی حرکت نفوذی محمد غلامی مهاجک سپیدرود رشت دروازه بان ملوان بندرانزلی با خطا این بازیکن را متوقف کرد که از سوی داور میدان خطای پنالتی تشخیص داده شد. در ادامه محمد غلامی توانست برخلاف جهت شیرجه دروازه بان گل نخست این دیدار به نفع سپیدرودی ها به ثمر برساند. حجت صدقی سنگربان ملوان در این صحنه با کارت زرد داور جریمه شد.

نخست تعویض برای یاران ملوان با ورود محمد ضا نقدی پور به جای محمد حسین پور انجام گرفت.

دو موقعیت پیاپی برای ملوان بندرانزلی در دقایق 59 و 60 به وجود آمد که ملکی سنگربان سپیدرود با واکنش مناسب دو ضربه را دفع کرد.

در دقیقه 72 نخستین تعویض برای سپیدرود با ورود حسین شنانی به جای پویا نزهتی و بلافاصله پس از آن دومین تعویض برای این تیم نیز با ورود یعقوب کریمی به جای حسین ابراهیمی صورت پذیرفت.

در دقیقه 74 دومین تعویض ملوان انزلی نیز با خروج محمد پوررحمت الله از زمین مسابقه و ورود شهاب زندی به زمین همراه بود.

دقیقه 75 بازی داور بازی را نگه داشت تا طبق قانون کولینگ بریک بازیکنان دو تیم برای نوشیدن آب به کنار زمین آمدند.

در دقیقه 76 بازی پوریا غلامی مدافع ملوان بندرانزلی به علت حرکت غیر ورزشی از سوی داور با کارت زرد جریمه شد.

در دقیقه 85 بازی این تیم ملوان بود که برای رسیدن به گل مساوی کوشش نموده و چندین حمله بر روی دروازه سپیدرود رشت ایجاد کرد.

در دقیقه 88 بازی یک ضربه کرنر به نفع تیم سپیدرود گرفت گردیده که بازیکن این تیم برای ارسال کرنر به محل منظور رفته ولی با پرتاب سنگ و اشیا از سوی طرفداران ملوان همراه شد که بازیکنان ملوان به سمت طرفداران رفته و آنها را ارام کردند.

در خاتمه وقت عادی این بازی داور سه دقیقه وقت اضافه گرفته شد که در این زمان یاری داور اول این مسابقه با پرتاب شی از سوی طرفداران ملوان مصدوم و برای دقایقی بازی متوقف شد.

خاتمه مسابقه نیز با اغتشاش طرفداران ملوان همراه بود. طرفداران ملوان جایگاه شکسته را به سمت ماموران امنیتی پرتاب و به فنس های دور زمین نیز حمله کردند.

این مسابقه با همان تک گل محمدغلامی برای سپیدرود رشت به خاتمه رسید و این تیم به مرحله بعدی صعود کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یاری داور اول مصدوم شد، از پرتاب سنگ تا درگیری طرفداران ملوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری داور اول مصدوم شد، از پرتاب سنگ تا درگیری طرفداران ملوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید