جام ملت های آسیا، ادامه شگفتی سازی قطر در جام هفدهم با صعود به نیمه نهایی، نایب قهرمان دوره گذشته حذف شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، تیم ملی فوتبال قطر با شکست کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019 راه یافت و شگفتی سازی خود را کامل کرد.

جام ملت های آسیا، ادامه شگفتی سازی قطر در جام هفدهم با صعود به نیمه نهایی، نایب قهرمان دوره گذشته حذف شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، تیم ملی فوتبال قطر از ساعت 16:30 امروز (آدینه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا 2019، در استادیوم زاید اسپورتس سیتی ابوظبی به مصاف تیم ملی کره جنوبی رفت و با نتیجه یک بر صفر به رجحان رسید. عبدالعزیز حاتم در دقیقه 78، تک گل این مسابقه را به ثمر رساند تا کره جنوبی، نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات حذف گردد.

کره ای ها همچنین در دقیقه 80 و توسط هوانگ اوی جو به گل رسیدند، اما روشن ایرماتوف داور مسابقه پس از آنالیز این صحنه با استفاده از VAR، این گل را به خاطر حضور اوی جو در موقعیت آفساید، مردود اعلام نمود.

با این پیروزی، قطر از ساعت 17:30 روز سه شنبه و در مرحله نیمه نهایی رقابت ها، به مصاف برنده دیدار تیم های ملی استرالیا و امارات می رود. قطر در این رقابت ها همانند ایران، دروازه خود را در پنج مسابقه بسته نگه داشته است.

ایرماتوف در این بازی به عبدالعزیز حاتم و بسام الراوی از قطر و کیم مین جائه و جونگ وویونگ از کره جنوبی، کارت زرد نشان داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جام ملت های آسیا، ادامه شگفتی سازی قطر در جام هفدهم با صعود به نیمه نهایی، نایب قهرمان دوره گذشته حذف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آسیا، ادامه شگفتی سازی قطر در جام هفدهم با صعود به نیمه نهایی، نایب قهرمان دوره گذشته حذف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید