فتحی روی دور تسویه حساب ، لطفا اینقدر بدهکار نشوید!

به گزارش وبلاگ به آبادی، فریاد سر دادن بابت موفقیتی به بزرگی حذف نشدن از آسیا، زمانی زیباتر می گردد که استقلال در کنار پرداخت بدهی های باشگاه و توجه به مسائل مالی، برای تقویت تیم و بهبود عملکرد استقلال هم تدابیری بیندیشد.

فتحی روی دور تسویه حساب ، لطفا اینقدر بدهکار نشوید!

به گزارش وبلاگ به آبادی ، سایت رسمی باشگاه استقلال، عصر جمعه اطلاع داد که خطرها بابت حذف این تیم از رقابت های آسیایی، رفع گردیده است. این سایت حالا صحبت هایی از امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال را منتشر نموده که چند گروه را در نجات استقلال از حذف دخیل دانسته و از آن ها تشکر نموده است.

نکته قابل توجهی که صحبت های فتحی را ارزشمند می نماید این است که استقلال بعد از عبور از بحران، باقی طلبکاران خود را فراموش ننموده است. او به طلبکارانی اشاره دارد که علیه باشگاه استقلال شکایتی ننموده بودند و طبیعی است که درباره وصول مطالبات هم با آن ها مذاکره ای نگردیده. فتحی اما فراموش شان ننموده و به آن ها وعده داده که پرداخت بدهی های شان در اولویت برنامه های باشگاه است. او در این رابطه گفته: به همه این عزیزان قول می دهم در اولین فرصت ممکن نسبت به پرداخت همه مطالبات آنها اقدام خواهیم کرد و قدر زحمات و صبوری آنها را می دانیم. هدف ما این است که بدهی استقلال را به صفر برسانیم و برای اولین بار در تاریخ خیلی زود با همه طلبکاران تسویه حساب کنیم.

آنچه می تواند فتحی را از بسیاری از مدیران فوتبالی متمایز کند، اقداماتی است که پس از این در جهت حفاظت استقلال از انباشته شدن بدهی ها می تواند داشته باشد. اینکه در خیال عبور از خطر حذف، نماند. عمل به وعده تسویه حساب با تمام طلبکاران، حتی در صورتی که در تسویه حساب فعلی باشگاه تردید وجود داشته باشد، می تواند استقلال را از خطرات بعدی مصون بدارد.

سرپرست باشگاه استقلال گفته: بدون تردید کنار رفتن از لیگ قهرمانان آن هم به دلیل بدهی مالی، آنقدر تلخ است که حتی با قهرمانی آسیا هم، هرگز از تلخی و ناگواری این موضوع ذره ای کاسته نخواهد شد. صادقانه بگویم که این مساله، یکی از بزرگترین و مشکل ترین چالش های باشگاه استقلال طی سالیان و حتی دهه های اخیر بوده که با لطف و کوشش همه دوستان رفع شد.

او در مصاحبه ای که بعد از اعلام بسته شدن پرونده استقلال در AFC انجام داده، از پنج گروه تشکر نموده. هواداران، وزیر ورزش، ارکان وزارت و فدراسیون فوتبال، طلبکارانی که طلب خود را بخشیده اند، طلبکارانی که طرح دعوی ننموده اند، پیشکسوتان و اعضای کارگروه مذاکره با طلبکاران، پنج گروهی هستند که در صحبت های فتحی، به ترتیب و به تفکیک مورد تقدیر قرار گرفته اند.

فتحی تلنگر هواداران را در هوشیاری باشگاه برای پرداخت مطالبات موثر می داند: هواداران استقلال نگران موضوع حذف از آسیا بودند که حق طبیعی آنها محسوب می گردد. یادآوری ها، هشدارها و تلنگرهای هواداران در پیشبرد این موضوع بسیار اثرگذار بود و باعث بیداری و پیگیری هرچه بیشتر مسئولان باشگاه شد.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین به کمک های وزیر ورزش اشاره نموده: از شخص وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای سلطانی فر تشکر و قدردانی می کنم. او هر روز و هر ساعت به طور جدی و مستمر پیگیر حل این مشکل بودند و با درایت و توان خود کمک حال بزرگی برای ما بودند. وزیر محترم ورزش این خطر را به خوبی حس کردند و با هدایت ها و کمک های خود بسیار به ما کمک نموده و از هیچ کوششی دریغ نکردند.

بیان این صحبت ها از سوی سرپرست باشگاه استقلال و انتشار آن ها روی سایت رسمی باشگاه، توقع و انتظارات را از مدیریت جدید باشگاه بالاتر می برد. انتظار به جایی که از فتحی و همکارانش در استقلال وجود دارد، این است که برخلاف عادت بسیاری از مدیران فوتبالی، بعد از عبور از بحران از پا ننشینند. غافل نشوند از طلبکاران و بدهی هایی که انباشته شدن شان می تواند استقلال را در سال بعد و سال های بعد با همین مشکلات عدیده ای روبرو کند که در هفته های اخیر شاهدش بودیم.

فریاد سر دادن بابت موفقیتی به بزرگی حذف نشدن از آسیا، زمانی زیباتر می گردد که استقلال در کنار پرداخت بدهی های باشگاه و توجه به مسائل مالی، برای تقویت تیم و بهبود عملکرد استقلال هم تدابیری بیندیشد. با عقد هوشمندانه قراردادهای جدید و حفظ مهره های توانمند فعلی، استقلال را به همان تیمی تبدیل کند که می تواند مدعی قهرمانی باشد. استقلال کاش دوباره گرفتار بدهی های انباشته نگردد، دوباره با قراردادهای گزاف که با بودجه و درآمد باشگاه هم خوانی ندارند، خود را به دام بدهی های بزرگ و شکایت های داخلی و بین المللی نکند. لطفا دیگر این همه بدهکار نشوید که همواره در وحشت حذف از آسیا نباشید.

670 - 10

منبع: ایران ورزشی

به "فتحی روی دور تسویه حساب ، لطفا اینقدر بدهکار نشوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتحی روی دور تسویه حساب ، لطفا اینقدر بدهکار نشوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید