محسن آشوری: باید در مورد بانوان با طباطبایی همفکری و چاره اندیشی کنیم، جهت اقتصادی کسب سهمیه المپیک سخت تر است

به گزارش وبلاگ به آبادی، دبیر فدراسیون کاراته گفت: باید در مورد تغییر و تحولات در بحش بانوان با رئیس جدید فدراسیون کاراته همفکری و چاره اندیشی کنیم.

محسن آشوری: باید در مورد بانوان با طباطبایی همفکری و چاره اندیشی کنیم، جهت اقتصادی کسب سهمیه المپیک سخت تر است

محسن آشوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ به آبادی، گفت: انتخابات خوبی برگزار گردید و همانطور که گفتم در مدت 100 روزه سرپرستی فدراسیون تمام تلاشم اداره درست امور جاری فدراسیون کاراته بود و خداوند این توفیق را نصیب من کرد تا با همکاری همکاران خوبم در فدراسیون کاراته به خوبی این کار انجام گردد. تا قبل از انتخابات نیز تمامی کارهای اداری، صدور احکام، مربیگری و دان انجام شد.

وی توضیح داد: در این مدت سه اعزام به مسابقات لیگ جهانی کاراته داشتیم و دو اردوی تدارکاتی در فرانسه و ایتالیا برگزار کردیم. حقوق و عیدی پرسنل و حقوق مربیان و ورزشکاران نیز هر چند اندک پرداخت شده و روز گذشته نیز فدراسیون کاراته را بون هیچگونه بدهی تحویل دادم. پشت در اتاق وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک برای مسائل اقتصادی نرفتم و خدا را شکر همه چیز به خوبی پیش رفت.

دبیر فدراسیون کاراته تاکید نمود: مجمع روز گذشته نیز بسیار خوب برگزار گردید و باور کنید هیچ سمت و سویی به طرف هیچ کاندیدایی نداشتم. در مجمع نیز کلیه اعضا مجمع را در مورد عدم طرفداری و نداشتن سمت و سو به سود کاندیدایی خاص به گواه گرفتم. مسئولیتم نیز اینگونه بود که هیچ طرفداری و سمت و سویی به سمت کاندیدای خاصی نداشته باشم و وظیفه ام برگزاری انتخابات بود.

آشوری در پاسخ به این سوال که فدراسیون کاراته توانایی تامین هزینه های اعزام سال آینده ورزشکاران را به مسابقات لیگ های جهانی خواهد داشت، گفت: هرگز با اعتبارات دولتی نمی توانیم حدود 8 اعزام مهم دیگر را انجام بدهیم و باید از منایع دیگری هزینه ها تامین گردد تا با حضور در مسابقات امتیازات لازم برای سهمیه المپیک را کسب کنیم. جهت کسب سهمیه المپیک از لحاظ اقتصادی سخت است، اما اما با توجه به ظرفیت و قابلت بچه ها می توانیم تمام سهمیه های المپیک را به وسیله کاراته وان ها کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چه اقداماتی برای بهتر شدن شرایط تیم بانوان باید انجام گردد، گفت: ظرفیت موجود در بخش بانوان بسیار زیاد و در حال حاضر و در بخش جوانان و امید، دخترانی با ظرفیت و توانایی بسیار بالایی داریم، اما این موضوع احتیاجمند کار استعدادپروری روی این بچه ها است. اگر منابع اقتصادی کار استعدادپروری تامین گردد، قول می دهیم در فاصله زمانی کوتاه می توانیم خود را به آقایان نزدیک کنیم.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد احتمال تغییر و تحولات در کادرفنی بانوان گفت: باید در مورد بانوان با رئیس جدید فدراسیون همفکری و چاره اندیشی کنیم و اگر احتیاج بود نیاید کوچکترین مسامحه ای انجام گیرد. مسائل ملی از تمامی مصلحت ها اولاتر و بالاتر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محسن آشوری: باید در مورد بانوان با طباطبایی همفکری و چاره اندیشی کنیم، جهت اقتصادی کسب سهمیه المپیک سخت تر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن آشوری: باید در مورد بانوان با طباطبایی همفکری و چاره اندیشی کنیم، جهت اقتصادی کسب سهمیه المپیک سخت تر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید