مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان آغاز شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، این تور به مسافت 209.4 کیلومتر آغاز شد و در آیین استارت این مرحله سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان و شهروندان علاقمند به ورزش حضور داشتند.

مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان آغاز شد

در این دوره از مسابقات، 78 رکابزن از 13 تیم داخلی و خارجی حضور دارند که طی 6 مرحله به رقابت می پردازند.

سی و سومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان از دیروز یکشنبه آغاز شد و در مرحله نخست دوچرخه سوار تیم پیشگامان کویر یزد به مقام نخست دست یافت.

این دوره از تور بین المللی دوچرخه سواری با حضور هشت تیم خارجی و پنج تیم داخلی برگزار می شود و رکابزنان در 6 مرحله با یکدیگر رقابت می کنند.

پنج تیم داخلی شامل تیم ملی ایران، شهرداری تبریز، پیشگامان کویر یزد، دی اف تی ایران و گون آی تبریز است و هشت تیم خارجی را نیز ورزشکارانی از کشورهای آلمان، هلند، بلژیک، روسیه، آذربایجان، لیتوانی، چک و قزاقستان تشکیل داده اند.

سی و سومین دوره توربین المللی ایران آذربایجان به مسافت 999.7 کیلومتر در مسیر استان های آذربایجان غربی، اردبیل و آذربایجان شرقی برگزار می شود.

مرحله سوم این تور در مسیر منطقه آزاد ارس به سمت تبریز به مسافت 147.8 کیلومتر، مرحله چهارم در مسیر تبریز به سرعین به مسافت 96.2 کیلومتر، مرحله پنجم در مسیر سرعین به سمت تبریز به مسافت 198.9 کیلومتر و مرحله ششم و پایانی نیز در داخل شهر تبریز به مسافت 91 کیلومتر طی می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرحله دوم تور بین المللی دوچرخه سواری آذربایجان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید