اعطای 26 هزار فقره وام نوسازی بافت فرسوده طی 3 سال

به گزارش وبلاگ به آبادی، محمود شایان از پرداخت 2 هزار و 467 میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال 98 تا به امروز اطلاع داد.

اعطای 26 هزار فقره وام نوسازی بافت فرسوده طی 3 سال

به گزارش گروه مالی وبلاگ به آبادی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در مورد مقدار تخصیص اعتبار و تسهیلات به بافت فرسوده که از سال 98 به بعد به متقاضیان پرداخت شده است گفت: تسهیلات نوسازی بافت فرسوده از ابتدای سال 1398 به 5 هزار و 421 پروژه پرداخت شد و تعداد 26 هزار و 791 نفر برای نوسازی واحد های خود در محلات هدف بازآفرینی شهری این تسهیلات را دریافت کردند.

شایان اضافه نمود: مبلغ قرارداد منعقد شده تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده 2 هزار و 467 میلیارد تومان است که به بیش از 26 هزار متقاضی پرداخت شد.

بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و بنا بر آمار رسمی ارائه شده، هم اکنون بیش از 160 هزار هکتار مساحت از سطح شهر ها را بافت فرسوده، سکونتگاه های غیررسمی و بافت های تاریخی تشکیل می دهد که می تواند هدف بازآفرینی شهری قرار بگیرد. بعلاوه بر اساس آنالیز های صورت گرفته بیش از 2.5 میلیون واحد ناپایدار در کشور وجود دارد که باید نوسازی و بهسازی گردد و در برنامه شرکت بازآفرینی شهری ایران برای نوسازی قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعطای 26 هزار فقره وام نوسازی بافت فرسوده طی 3 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای 26 هزار فقره وام نوسازی بافت فرسوده طی 3 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید