امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون سال 1401

به گزارش وبلاگ به آبادی، مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امشب فرصت ثبت نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری 1401 سرانجام می یابد.

امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون سال 1401

به گزارش وبلاگ به آبادی، علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال 1401 امشب 6 شهریور ماه خاتمه می یابد.

وی گفت: تا به امروز بیش از 93 هزار داوطلب در سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری مهرماه سال 1401 ثبت نام و انتخاب رشته کردند.

کریمیان با تاکید بر این که زمان ثبت نام و انتخاب رشته صرفا بر اساس سوابق تحصیلی قابل تمدید نیست گفت: متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت به جای مانده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه ها و اصلاحات مندرج در سایت سازمان سنجش، به سامانه پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در درگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه و ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.

وی یادآور شد: این گروه از متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت نموده اند در صورت تمایل می توانند در ساعات به جای مانده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب؛ آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید