این گجت کوچک می تواند هر چیزی در هر کجای جهان را با سیگنال های GPS و موبایل پیدا کند

به گزارش وبلاگ به آبادی، بسیاری از تجهیزات موقعیت یاب در بازار فقط با بلوتوث به گوشی تلفن همراه متصل می شوند و از GPS استفاده نمی نمایند.

این گجت کوچک می تواند هر چیزی در هر کجای جهان را با سیگنال های GPS و موبایل پیدا کند

این موقعیت یاب ها محدودیت های فراوانی دارند و غالبا شما را ناامید می نمایند. اگر دنبال یک راه کار واقعی برای مشکل گم کردن وسایل و تجهیزات خود هستید؛ بهتر است منتظر عرضه گجت جدید هواوی باشید.

این شرکت چینی در نمایشگاه IFA 2018 از یک دستگاه بسیار کوچک و دوست داشتنی به نام Locator رونمایی کرد که تقریبا آن چیزی است که همه کاربران احتیاج دارند.

دستگاه قوی تر و بزرگ تر از ردیاب هایی مانند Tile است. وزن آن تنها 40 گرم و ضخامت اش 17 میلی متر است اما آنتن های موبایلی دارد که امکان ردیابی هر چیزی را در هر کجای جهان فراهم می نماید.

به راحتی با این ردیاب هواوی می توان اجسام یا افراد را در هر نقطه از زمین دنبال و جست وجو کرد. کافی است به هر چیزی یا هر کسی یک Locator هواوی بسته باشید.

این ردیاب علاوه بر پشتیبانی از بلوتوث، از ارتباطات 2G ،eMTC ،NB-IOT ،GPS ،A-GPS ،GLONASS ،Galileo و Beidou برای برقراری ارتباط با اسمارت فون استفاده می نماید.

یک باتری 660 میلی آمپر ساعت دارد که می تواند 15 روز شارژ نگه دارد در حالی که شما دایما در حال ردیابی هستید. در حالت استندبای عمر این باتری به 60 روز می رسد.

همچنین، از استاندارد IP68 پشتیبانی می نماید. به این معنی که در برابر گردوغبار، آب و شرایط سخت مقاوم است و می تواند به کارش ادامه دهد.

ردیاب هواوی یک شیار نانوسیم کارت دارد و از eSIM پشتیبانی می نماید تا بتوان به وسیله رومینگ جهانی هم اجسام و افراد را ردیابی کرد. پس، در هر کجایی که شبکه موبایل و GPS وجود داشته باشد؛ این گجت کار می نماید.

دیگر قابلیت این ردیاب BLE Found است که می تواند پس از دور شدن بیش از 10 متر یک فرد و جسم از اسمارت فون زنگ هشدار به صدا دربیاید.

هواوی هنوز درباره قیمت و زمان عرضه این لوکیتور توضیحاتی نداده است ولی احتمالا از ابتدای سال جدید میلادی قابل خریداری باشد.

این ردیاب برای محافظت از اشیای گران قیمت و بسیار مهم کاربرد دارد و می تواند خیال شما را برای گم کردن یا سرقت آن ها راحت کند.

منبع

منبع: یک پزشک

به "این گجت کوچک می تواند هر چیزی در هر کجای جهان را با سیگنال های GPS و موبایل پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این گجت کوچک می تواند هر چیزی در هر کجای جهان را با سیگنال های GPS و موبایل پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید