بخش داستانی هیلو اینفینیت را می توان به زودی چند نفره تجربه کرد

به گزارش وبلاگ به آبادی، شرکت 343 اظهار داشت که حدود مرداد ماه (آگوست) حالت کوآپ (Co-Op) را برای بخش داستان بازی هیلو اینفینیت (Halo Infinite) عرضه خواهد نمود. البته این نکته گفتنی است که این مورد تنها شامل حالت کوآپ آنلاین است. به این معنا که شما با استفاده از یک تلویزیون (Split Screen) نمی توانید بخش داستانی را تجربه کنید.

بخش داستانی هیلو اینفینیت را می توان به زودی چند نفره تجربه کرد

همینطور اینکه د اوایل شهریور ماه بازیکنان می تواند تک تک مراحل بخش داستانی را به صورت جداگانه تجربه نمایند. همینطور اینکه در اوایل مهرماه قرار است نسخه آزمایشی حالت فورج (Forge) عرضه گردد. تمامی این اطلاعات در نقشه راهبردی منتشر شده به وسیله 343 وجود دارند.

برنامه کلی در گذشته اینگونه بود که قرار بود حالت کوآپ داستانی به همراه فصل 2 این بازی عرضه گردد. اینطور که به نظر می رسد این برنامه با تأخیر روبرو شده است. همینطور اینکه فصل 1 این بازی طولانی تر از اندازه معین شده بود. طبق اطلاعاتی که اخیراً منتشر شده، اولویت شرکت 343 سلامت کارکنانش است. به همین علت به آن ها فشار بیش از حدی نمی آورد. از طرفی فرایند پیشرفت این بازی، کندتر از چیزی است که انتظار می رود. در بیانیه اخیر 343 نوشته شده:

با این فرایند کاری حالت فورج خیلی زودتر به دست کاربران می رسد. نکته اینجاست که اگر به حالت بتا عرضه گردد، ناقص خواهد بود. با اینحال می توان نیمه پر لیوان را نگاه کرد. به علت اینکه این حالت به دست کاربران و نظر بازیکنان کامل خواهد شد و در کمتر از یک سال به برترین نسخه خود تبدیل می گردد.

فصل 2 بازی هیلو اینفنیت با محتوای زیادی در تاریخ 13 اردیبهشت (3 می) عرضه خواهد شد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "بخش داستانی هیلو اینفینیت را می توان به زودی چند نفره تجربه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش داستانی هیلو اینفینیت را می توان به زودی چند نفره تجربه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید