خبرنگاران 6 قرارداد واگذاری زمین صنعتی در خراسان شمالی برای رمز ارز منعقد شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، بجنورد- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: تا به امروز 6 قرارداد واگذاری زمین برای استخراج رمز ارز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است که امسال شمار متقاضیان در این زمینه افزایش یافته است.

خبرنگاران 6 قرارداد واگذاری زمین صنعتی در خراسان شمالی برای رمز ارز منعقد شد

سیاوش وحدت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ به آبادی گفت: سه قرارداد واگذاری در شهرک صنعتی اسفراین، 2 قرارداد در شهرک صنعتی فاروج و یک قرار داد نیز درناحیه صنعتی راز برای استخراج رمز ارز های دیجیتالی منعقد شده است.

وی گفت: امسال شرایط واگذاری زمین برای استخراج رمز ارز تغییر کرده است و با توجه به این تغییرات نمی توان با همه درخواست ها موافقت کرد.

وی افزود: تا سال قبل سقف مساحت اراضی قابل واگذاری در زون های خدماتی شهرک های صنعتی برای استخراج رمز 500 متر مربع بود اما امسال بیش از 300 متر مربع زمین نمی توان واگذار کرد و از دیگر سو برای میزان برق نیز سقف 100 کیلووات تعیین شده است در حالی که این رقم در سال قبل از 250 تا 750 کیلو وات بود.

وحدت گفت:برای واگذاری زمین به متقاضیان رمز ارز پس از صدور مجور از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت، شرکت برق نیز باید با تامین برق آنها موافقت کند تا ما بتوانیم به متقاضیان استخرج رمز ارز زمین صنعتی واگذار کنیم.

خراسان شاقتصادی 15 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی با 287 واحد صنعتی فعال با سرمایه گذاری بیش از 400 میلیارد تومان دارد که افزون بر چهار هزار کارگر در این واحدهای صنعتی اشتغال دارند.

امسال 3 مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و 11 دستگاه ماینر در خراسان شاقتصادی کشف شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 6 قرارداد واگذاری زمین صنعتی در خراسان شمالی برای رمز ارز منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 قرارداد واگذاری زمین صنعتی در خراسان شمالی برای رمز ارز منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید