اخبار صنعت

برگزاری نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی در قزوین از فردا

نمایشگاه لوستر و دکوراسیون داخلی از فردا هفتم آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپا می گردد.

6 آذر 1401

علت عمده آلودگی هوای سال های اخیر چیست؟

سال جاری حدود هزار دستگاه اتوبوس برای کل کشور نوسازی شده که عدد بسیار پایینی است. بعلاوه برای شهر تهران تعداد اتوبوس های نوسازی شده به صد دستگاه هم نرسیده که این در مقایسه با 5 هزار اتوبوس فرسوده ای که شهرداری تهران دارد، رقم بسیار پایینی است.

23 آبان 1401

تهرانی ها از سال 96 تا انتها 1400 فقط 36 روز هوای پاک داشتند

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با بیان اینکه آلودگی هوا یکی از معضلات مهم کلانشهر تهران است، گفت: شهروندان از سال 96 تا سرانجام سال 1400 تنها 36 روز هوای پاک را تجربه کردند.

6 آبان 1401

حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز اعلام نمود: فعالیت دستگاه حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد.

29 مهر 1401

طرز تهیه کیک یخچالی با خامه ترش ؛ یک دسر دلپذیر همراه با ویدیو

تهیه یک کیک یخچالی با خامه در خانه بسیار ساده است و در یک چشم به هم زدن می توانید یک دسر با بافتی لطیف و دلپذیر برای خود و خانواده عزیزتان آماده کنید. مواد اولیه به کار رفته در این دسر بسیار ابتدایی هستند و در هر خانه ای پیدا می شوند؛ تنها کافی است یک بسته...

20 شهریور 1401

با دلایل گریه نوزاد و راه های رمزگشایی کردنش آشنا شوید

دلایل گریه نوزاد الزاما نشانه بیماری یا مشکل خاصی نیست. اما آنچه تمام مادران و پدران را نگران می نماید آن است که نمی توانند گریه نوزادشان را تفسیر نمایند. از آنجایی که نوزادان قادر به بیان کلمات برای بیان خواسته یا مشکلشان نیستند، آشنایی با دلایلی که...

17 شهریور 1401

تنها نکته امیدوارکننده پرسپولیس ، کهکشان تاریک سرخ ها با آمدن یک بازیکن روشن می گردد؟

پرسپولیس مقابل فولاد هم مثل بازی با ذوب آهن گلی نزد و بدون گل مساوی کرد.

29 مرداد 1401

افزون بر 7 هزار تن لیمو ترش در سیستان و بلوچستان برداشت شد

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر هفت هزار تن لیموترش از سطح 650 هکتار از باغات جنوب این استان برداشت و روانه بازار مصرف شده است.

26 مرداد 1401

خانوار ها در سال چقدر هزینه می کنند؟

طبق اعلام مرکز آمار ایران، در سال 1400 میانه هزینه سالانه یک خانوار شهری و یک خانوار روستایی به ترتیب 93 و 52 میلیون تومان بوده است.

24 مرداد 1401

فرودگاه آزادی یکی از مجموعه های تفریحی استان البرز به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای واصله، فرودگاه آزادی یکی از مجموعه های تفریحی استان البرز به شمار می رود.

15 مرداد 1401

مقایسه نسل ششم تویوتا کمری دنده اتوماتیک با هیوندای آزرا و نیسان ماکسیما

ششمین نسل از تویوتا کمری دنده اتوماتیک دارای قابلیت های ویژه ای است که امکان رویارویی و رقابت با بیشتر رقبای موجود در بازار خودروی ایران را می یابد. در این کلاس، محصولات متنوع وارداتی و فراوری داخل عرضه شده است که مقایسه با نماینده هر دو گروه برای روشن...

6 مرداد 1401

71 میلیون شغل تا سال 2025 از بین می رود

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به از بین رفتن 71 میلیون شغل تا سال 2025، خاطرنشان کرد: اگر چه تا سه سال آینده این تعداد شغل از بین خواهد رفت، اما 78 میلیون شغل جایگزین آن ها شده و در مجموع فرصت های شغلی بسیاری ایجاد می گردد که نیازمند کسب مهارت...

4 مرداد 1401

ظرفیت های بی بدیل کردستان در سطح ملی و بین المللی معرفی شوند

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، ظرفیت های بی بدیل کردستان در سطح ملی و بین المللی معرفی شوند.

3 مرداد 1401

6 انیمیشن مهم که منجر به انقلاب های بزرگ در این صنعت شدند

اگر بخواهید به یکی از پیشگامان اولیه فیلمسازی قرن نوزدهم چیزی را نشان دهید که واقعا موجب حیرت و شگفتی او گردد، ممکن است برترین فیلم دوران مدرن یا فیلم های استنلی کوبریک، کوئنتین تارانتینو و استیون اسپیلبرگ را انتخاب کنید. در عوض برای نشان دادن این حقیقت...

1 مرداد 1401

نمایشگاه غذای لندن در سایه اینستاگرام و مسابقه

موزه ویکتوریا و آلبرت (V & A) در لندن، برنامه های سال آینده خود را گفت و برپایی نمایشگاهی با موضوع غذا نیز در این میان به چشم می خورد.

25 تیر 1401

دریاچه سد شیرین دره از جاذبه های دیدنی خراسان شمالی به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس اخبار منتشر شده، دریاچه سد شیرین دره از جاذبه های دیدنی خراسان شمالی به شمار می رود.

19 تیر 1401

اجماع علمای سیاسی و اقتصادی برای جراحی اقتصادی الزامی است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان گفت: هر کالایی که دو نرخی شد با فساد همراه است حتی اگر انجام این کار به نام حمایت از طبقه پائین جامعه یا رفاه اجتماعی انجام شود، فرقی ندارد و نتیجه آن فساد خواهد بود.

17 تیر 1401

شانس خانه دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن چقدر است؟

طرح نهضت ملی مسکن نیمی از سال نخست عمر خود را در حالی پشت سر گذاشت که معاون وزیر راه و شهرسازی اعتقاد دارد دولت از برنامه ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی فراتر رفته و شخص رستم قاسمی، وعده داده عملیات ساخت حداقل دو میلیون واحد تا مرداد ماه شروع گردد....

7 تیر 1401

دانشمندان از آب، فلز استخراج کردند!

دانشمندان آزمایشگاه ملی شمال غرب اقیانوس آرام (PNNL) ایالات متحده آمریکا در حال همکاری با سرمایه گذاران بزرگ صنعت برای آزمایش روشی هستند که از نانوذرات مغناطیسی برای استخراج مواد معدنی مهم مانند لیتیوم از منابع مختلف آب استفاده می نماید.

3 تیر 1401

موجودی خوراک دام و طیور در گمرک چقدر است؟

اخیرا اتحادیه مرغداران گوشتی از عدم تامین به موقع نهاده در سامانه بازارگاه انتقاد و اعلام نمود که از هشتم فروردین ماه، نهاده در سامانه بازارگاه عرضه نشده است و بعضی از مرغداران 50 روز است که نهاده دولتی دریافت نکرده اند.

29 خرداد 1401
تعداد: (220)