تنها نکته امیدوارکننده پرسپولیس ، کهکشان تاریک سرخ ها با آمدن یک بازیکن روشن می گردد؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، پرسپولیس مقابل فولاد هم مثل بازی با ذوب آهن گلی نزد و بدون گل مساوی کرد.

تنها نکته امیدوارکننده پرسپولیس ، کهکشان تاریک سرخ ها با آمدن یک بازیکن روشن می گردد؟

به گزارش وبلاگ به آبادی آنلاین، پرسپولیس و فولاد، 2 تیم مدعی لیگ که در هفته اول پیروز به گلزنی نشده بودند در مقابل یکدیگر هم توان گلزنی نداشتند. تکلیف تیم فولاد که تعیین است؛ جواد نکونام اساسا برای دفاع کردن در لیگ حضور دارد و هرازگاهی گلی هم می زند و 3 امتیازی هم می گیرد.

اما تیم یحیی با دومین تساوی بدون گل طرفداران پرشمار خودش را حسابی نگران کرد. او در تمام دوران نقل وانتقالات بابت نخریدن مهاجم از مدیران باشگاه گله مند بود و حالا علت نگرانی سرانجام ناپذیر او کاملا تعیین شده است. پرسپولیسی ها باید امیدوار به آمدن دو مهاجم خارجی به ترکیب شان باشند تا شاید طلسم گل نزدن آنها بالاخره شکسته گردد. فصل گذشته پرسپولیس تا همین مقطع 5 گل زده داشت و یکی از 2 حریفش هم همین فولاد بود که در اهواز 3 گل از سرخپوشان پذیرفت.

در این میان شاید تنها نکته امیدوارکننده در تیم پرسپولیس گل نخوردن این تیم در 2 بازی باشد. انگار با بازگشت بیرانوند و متحول شدن ترکیب خط دفاعی، دوباره سرخپوشان به دوران کلین شیت های متوالی بازگشته اند و در لیگ برتر ایران که معمولا جام هایش به برترین خط دفاعی می رسد نه برترین خط حمله، شاید این یک نکته امیدوارکننده برای طرفداران پرسپولیس باشد. در خط حمله هم شاید حضور لوکادیا که بازی دیروز را از نزدیک دیدن کرد و آمدن دیاباته بتواند نقطه تاریک پرسپولیس کهکشانی را کمی روشن تر کند. سرخپوشان هفته گذشته مقابل بازی بسته ذوب آهن در عقب زمین ناکام ماندند و این هفته هم مقابل پرس شدید فولادی ها زمین گیر شدند. آنها هفته آینده باید در اراک به مصاف گربه سیاه خودشان آلومینیوم بروند.

تیمی که دیشب همزمان با بازی پرسپولیس، یک 3 امتیاز شیرین در آبادان گرفت و حالا در جدول بالاتر از سرخپوشان ایستاده است. دیشب تراکتور هم در زمین خودش تا مرز شکست مقابل ذوب آهن پیش رفت اما در دقیقه 97 بازی را 1-1 مساوی کرد. برترین نتیجه دیشب نصیب مس کرمان شد که با 3 گل پیکان را برد و مساوی 1-1 نفت مسجدسلیمان و طرفدار هم هر دوی این تیم ها را 4 امتیازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تنها نکته امیدوارکننده پرسپولیس ، کهکشان تاریک سرخ ها با آمدن یک بازیکن روشن می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها نکته امیدوارکننده پرسپولیس ، کهکشان تاریک سرخ ها با آمدن یک بازیکن روشن می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید