3 بازی تأثیرگذار در راه ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس

به گزارش وبلاگ به آبادی، از نگاه کارشناس فوتبال ایران در ادامه مسابقات لیگ برتر سه ملاقات هستند که در مشخص قهرمان فصل جاری مشخص کننده خواهند بود.

3 بازی تأثیرگذار در راه ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس

محمود کلهر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ به آبادی، درباره پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی گفت: نساجی تیم گردن کلفتی است که در کار دفاعی خوب عمل می نماید. این تیم بازیکنان باتجربه و جوان خیلی خوبی دارد، اما دو گل دقایق اول پرسپولیس، شیرازه و انسجام نساجی را به هم زد و این مسئله منجر به آن شد که پرسپولیس سه امتیاز را کسب کند.

وی با اشاره به شرایط جدول رده بندی خاطر نشان کرد: فکر می کنم در کورس قهرمانی سال جاری فقط پرسپولیس، استقلال و سپاهان تا آخر فصل رقابت شانه به شانه داشته باشند. استقلال سال جاری متحول شده و بازیکنان باکیفیتی جذب نموده است. همه جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش بینی بودن آن بوده و همواره پنج شش هفته آخر خیلی تأثیرگذار است. از الان نمی توان گفت کدام تیم قهرمان خواهد شد و تقریباً هر سه تیم فرایند رو به رشدشان را ادامه می دهند.

کلهر در خصوص اینکه استقلال تا به امروز شکستی را در فصل جاری تجربه ننموده و این موضوع ممکن است کار را برای پرسپولیس سخت کند، یادآور شد: مسئله ای که وجود دارد و پرسپولیس می تواند به نفع خودش از آن استفاده کند، این است که هنوز بازی رو در رو مقابل استقلال انجام نشده است. دربی در سرنوشت قهرمانی خیلی تأثیرگذار خواهد بود. پرسپولیس این شانس را دارد تا با شکست استقلال در دربی سرنوشت را خودش معین کند. علاوه بر دربی، ملاقاتهای استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان نیز خیلی مهم است. به طور کلی فکر می کنم این سه ملاقات می تواند قهرمان را معین کند.

وی درباره پتانسیل پرسپولیس برای کسب ششمین قهرمانی پیاپی گفت: پرسپولیس از لحاظ مهره کمبودی ندارد، اگر چه وجود بازیکنی مثل سروش رفیعی، احمد نوراللهی و یا بشار رسن برای این تیم خیلی مهم است که بتواند با پاس های خوبش در میانه زمین گره بازی را باز نمایند. با این وجود الان امید عالیشاه و یا وحید امیری می توانند این کار را تا حدی انجام دهند. در مرکز زمین هم با حضورمیلاد سرلک و کمال کامیابی نیا زوج خوبی ایجاد شده است، ولی وقتی یکی از آنها در زمین نباشد، کار گره می خورد. به طور مثال اسدی در بازی با فولاد این خلاء را پر نکرد. چیدمان یحیی گل محمدی در بازی ها خیلی مهم است و نقدی که از بازی فولاد دارم این است که تغییرات خیلی زودتر می توانست صورت بگیرد، کما اینکه در 20 دقیقه آخر دیدیم با تغییرات اجرا شده شرایط تیم چقدر بهتر شد و فرصت های گلزنی رقم خورد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره جذب رامین رضاییان نیز توضیح داد: این بازیکن بعد از جدایی شیری می تواند خیلی به تیم یاری کند، هرچند که در بازی با نساجی دو بازیکن تاجیک هم نشان دادند که خیلی خوب کار می نمایند و می توانند تأثیرگذار باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "3 بازی تأثیرگذار در راه ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 بازی تأثیرگذار در راه ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید