دو ورزشگاه عربستان گزینه میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش وبلاگ به آبادی، مراحل یک چهارم و نیمه نهایی منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا و فینال این رقابتها به میزبانی کشور عربستان برگزار خواهد شد.

دو ورزشگاه عربستان گزینه میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا

روزنامه الاقتصادیه عربستان اطلاع داد که محل برگزاری این مسابقات یکی از ورزشگاه های ملک فهد در شهر ریاض یا ملک عبدالله در شهر جده خواهد بود و ورزشگاه مرسول پارک که متعلق به باشگاه النصر است، شرایط میزبانی را ندارد.

یکی از شروط AFC برای انتخاب ورزشگاه محل برگزاری مسابقات، داشتن ظرفیت بیش از 40 هزار تماشاگر است ولی مرسول پارک چنین گنجایشی ندارد.

قرار است ورزشگاه ها و شهرهای میزبان دورهای نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها که روز آدینه در کوالالامپور مالزی برگزار می گردد، معین شوند.

تا به امروز حضور تیم الهلال در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها در منطقه غرب آسیا قطعی شده است. الهلال شب گذشته با شکست استقلال ایران به این مرحله رسید.

پرسپولیس و تراکتور ایران هم امروز سه شنبه به ترتیب به مصاف استقلال تاجیکستان و النصر عربستان می فرایند که برنده این بازی ها به همراه برنده بازی الشارجه - الوحده امارات به مرحله یک چهارم می رسند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو ورزشگاه عربستان گزینه میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ورزشگاه عربستان گزینه میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید