شرط پرسپولیس برای خرید رضا اسدی

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران: پرسپولیسی ها خیلی جدی وارد بازار جابجایی شده اند و می خواهند هرطور شده قبل از آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و بازی مقابل استقلال تاجیکستان بازیکنان مدنظرشان را بخرند. خرید علیرضا ابراهیمی مدافع فصل پیش گل گهر سیرجان به همین دلیل اجرا شده است.

شرط پرسپولیس برای خرید رضا اسدی

به گزارش وبلاگ به آبادی، اگرچه پرسپولیس با دو مدافع و یک مهاجم دیگر مشغول صحبت کردن است، ولی از خط میانی هم غافل نشده است و با رضا اسدی وارد مذاکره شده است. بازیکن سابق سایپا و سپاهان که راهی اتریش شده و برای سنت پولتن بازی می نماید هافبک دفاعی است و می تواند جانشین احمد نوراللهی و یا کمال کامیابی نیا گردد که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده و هنوز آن را تمدید ننموده اند.

البته که فعلا مذاکرات با رضا اسدی که در ترکیب تیم اتریشی حضور ثابتی نداشته خوب پیش نرفته و طرفین بر سر مسائل اقتصادی اختلاف نظر دارند. شایعه شده است رضا اسدی از پرسپولیسی ها طلب قرارداد 10 میلیاردتومانی نموده که با مخالفت این باشگاه روبرو شده است. البته اگر رضا اسدی حاضر به پذیرش پیشنهاد پرسپولیسی ها گردد مذاکرات نهایی می گردد و این بازیکن شانس بازی مجدد در لیگ برتر ایران را به دست می آورد.

منبع: فرارو

به "شرط پرسپولیس برای خرید رضا اسدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط پرسپولیس برای خرید رضا اسدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید