حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز اعلام نمود: فعالیت دستگاه حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد.

حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد

آقای وحیدکیا در بازدید از خط دوم متروی تبریز گفت: با دستور شهردار تبریز در زمان حاضر حفاری در این خط در جریان است و امیدواریم با تمهیدات انجام شده شاهد توسعه فعالیت ها در این خط باشیم.

وی، با اشاره به خرید 10 کیلومتر نوار نقاله (تسمه صنعتی برای حمل و جابه جایی مواد و قطعات) جهت حفاری تونل خط دوم قطار شهری ادامه داد: با خرید این حجم از نوار نقاله پیش بینی می کنیم حفاری فاز اول خط 2 سرعت بیشتری گرفته و شاهد تکمیل حفاری در این فاز در کمترین زمان ممکن باشیم.

وی اضافه نمود: تا به امروز هشت هزار و 351 متر از تونل قسمت غربی خط دوم مترو تبریز حفاری شده است و با مرتفع شدن مسائل پیمانکار، حفاری تونل فاز اول از سمت غربی این خط در حد فاصل(قراملک تا میدان دانشسرا) از سر گرفته می گردد.

آقای وحیدکیا بعلاوه در نشست مشترک با پیمانکار و مشاور خط دوم مترو تبریز، در جریان آخرین اقدامات انجام شده در این پروژه نهاده شد و مقدار پیشرفت کار و پشتیبانی های انجام شده را مورد آنالیز قرار داد.

وبلاگ به آبادی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری تبریز از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید