دکوراسیون آشپزخانه کوچک؛ هر چیزی راهی داره!

به گزارش وبلاگ به آبادی، از آنجا که رنگ، نقش بسیاری در طراحی دکوراسیون فضا ها دارد نمی توان آن را صرفاً در رابطه با کابینت ها خلاصه کرد. شما می توانید با استفاده از رنگ کاشی بین کابینتی روشن در دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود باعث عظیم تر و البته عمیق تر نشان دادن فضا شوید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک؛ هر چیزی راهی داره!

آشپزخانه به لحاظ آنکه در طی شبانه روز بسیار مورداستفاده قرار می گیرد و مجموعه ای از وسایل و لوازم زیاد روزمره است همیشه جایگاه مهمی را در میان سایر فضا های خانه به خود اختصاص می دهد، پس قطعاً باید برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود به دنبال راه چاره باشیم. در این مطلب همراه ما باشید تا با هم راه ها و ایده هایی را دنبال کنیم که به شما کمک می کنند که بهترین استفاده را از جای جای آشپزخانه تان داشته باشید و فضای آن را عظیم تر نشان دهید.

اگر هم خیلی دلتان می خواهد که از یک عنصر تیره در کابینت هایتان استفاده کنید می توانید به سراغ رویه و کانتر کابینت تیره رنگ بروید. این انتخاب تأثیر زیادی در کوچک تر و یا عظیم تر جلوه دادن آشپزخانه تان نخواهد داشت.

به علاوه آنکه استفاده از پشت درب کابینت برای قرارگیری درب قابلمه و ماهیتابه، استفاده از گوشه و کنار های کابینت برای وسایل کوچک تر، استفاده از قفسه برای جداسازی قسمت های کابینت و... نیز سایر راه چاره هایی هستند که در این زمینه پیش رویتان قرار می گیرند.

منبع مقاله: دکوراسیون آشپزخانه کوچک؛ هر چیزی راهی داره!

به "دکوراسیون آشپزخانه کوچک؛ هر چیزی راهی داره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون آشپزخانه کوچک؛ هر چیزی راهی داره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید