بلیط هواپیما به پرتغال

به گزارش وبلاگ به آبادی، پرتغال کشوری در جنوب غربی اروپا است، پایتخت آن لیسبون و زبان رسمی آن پرتغالی است. پرتغال جزو کشورهای توسعه یافته به شمار می آید. دین مردم این کشور مسیحیت از شاخه کاتولیک رومی است.

بلیط هواپیما به پرتغال

خرید بلیط هواپیما به پرتغال، پرتقالی ترین کشور جهان

اگر هنوز آنقدر با کشور پرتغال آشنا نیستید که گاهی اوقات در فکر فرو می روید که نامش را باید پرتغال بنویسید یا پرتقال! پیشنهاد می کنیم در میان بلیط هواپیما به مقاصد اروپایی گشتی به پرتغال بزنید و اگر هوس سفری لوکس دارید، بلیط هواپیما لاکچری و اگر هم به فکر سفری مالی هستید، بلیط ارزان هواپیما به مقصد پرتغال خریداری کنید و این بار با سفر به پرتغال به ملاقات کشوری بروید که نامش تداعی نماینده ی یکی از نارنجی ترین میوه های جهانست.

پرتغال غربی ترین کشور سرزمین اصلی اروپاست و خاک پرتغال به همراه تنها همسایه خود اسپانیا شبه جزیره ایبری را تشکیل می دهد.

بلیط هواپیما به لیسبون شهر تاریخ و هنر

بلیط هواپیما به لیسبون شهر موزه و کاخ ها

پرتغال از سوی غرب به اقیانوس اطلس محدود شده است و دو مجمع الجزایر آزور و مادیرا واقع در این اقیانوس نیز جزو خاک پرتغال هستند.

یکی از کشورهای زیبا و بی نظیر از نظر جاذبه های طبیعی در قاره اروپا کشور پرتغال است که دارای جزایر رویایی و فوق العاده می باشد. هزینه مسافرت به این کشور اروپایی نسبت که کشورهای دیگر بسیار پایین بوده است و سالانه مسافران بسیاری برای تفریح و برگزاری مراسمی همچون ماه عسل این کشور را انتخاب می نمایند که قطعا از بودن در آن لذت زیادی هم می برند.

مانند شمار زیادی از پایتخت های اروپایی، لیسبون نیز در تمامی فصول زیباست. اما بهار و تابستان دو فصل ایده آل برای بازدید از این شهر زیبا هستند. بهار در پرتغال به گونه ای است که شما شاهد مناظر سرسبز و طبیعی بی نظیری خواهید بود. البته در این فصل همواره باید یک چتر به همراه داشته باشید تا رگبارهای بهاری شما را غافلگیر ننمایند. شکوفه های درختان و طبیعت بکر این آب و هوای غیر قابل پیش بینی را جبران می نماید. تابستان های لیسبون یکی از بهترین زمان ها برای گذراندن تعطیلات در این کشور است. چرا که در این فصل در روز 13 ژوئن شاهد جشن بزرگداشت بسیار شاد و زیبا خواهید بود که هر سال در پایتخت پرتغال برگزار می شود.

اگر شرایط فراهم شد و توانستید به پرتغال سفر کنید مکان های بسیاری برای دیدن وجود دارد، ولی یادتان باشد لیسبون (Lisbon) پایتخت کشور پرتغال شروع خوبی برای جهانگردی است. نیمی از شهرت پایتخت های اروپا را همین شهر دارد و از لحاظ زیبایی و جاذبه هم چیزی کم ندارد. بیشتر جاذبه آن به تاریخ عمیق آن برمی شود و از این لحاظ دومین شهر پس از آتن است. لیسبون ترکیب زیبایی از قدیم و جدید است و ویژگی های باستانی جالبی نیز دارد. این شهر روی یک سری تپه ساخته شده است و این یعنی شما در هر مکانی شاهد مناظر زیبا خواهید بود. لیسبون پایتخت بسیار زیبای کشور پرتغال که به زبان پرتغالی Lisboa نامیده می شود، در سواحل اقیانوس اطلس واقع شده است. از دیگر جاذبه های عمومی پرتغال، موسیقی سنتی این کشور موسوم به Fado است. این موسیقی که تاریخچه ای طولانی دارد و به زمان حکومت مسلمانان این کشور بر می شود، بیشتر محتوایی حزن انگیز و ملانکولیک دارد. البته پرتغالی ها زیاد به انگلیسی آشنا نیستند و بد نیست اطلاعات محلی از این زبان بدانید.

خرید بلیط هواپیما برای بهترین تفریحات و جاذبه ها

در ابتدا لازم به شرح است که شما می توانید از موزه هایی نظیر Gulbenkian ، Maritime ، موزه هنرهای باستانی و موزه کاشی ملی (nationaltile) که هر یکشنبه به مدت چند ساعت بازدید از آنها رایگان است بهره ببرید و اما برویم سراغ معرفی دیدنی ترین های لیسبون که با نگاه جهانگردان مختلف حتما متفاوت است.

بلیط هواپیما به بزرگترین آکواریوم اروپا

در شهر لیسبون از بزرگترین آکواریوم اروپا دیدن کنید. یک مکان فوق العاده زیبا و خیره نماینده با 16 هزار گیاه و جانور از بیش از 450 گونه مختلف که هم مردم محلی و هم جهانگردان را به خوب جذب می نماید. این آکواریوم که در سال 1998 توسط معمار آمریکایی Peter Chermeyeff طراحی شده هزاران جاندار دریایی خواهید دید. مناسبت ساخت اکواریوم نیز به جشن اقیانوس، میراثی برای آینده باز می شود. بازدید از این مکان تجربه ای لذت بخش مانند غواصی در اعماق دریا البته بدون ریسک هایی که در آن مناطق هست خواهد بود. اگر با تور رفته باشید قیمت های غواصی در این آکواریوم مقرون به صرفه تر است.

بلیط هواپیما به باغ گیاه شناسی (Jardim Botanico)

این باغ 10 هکتاری یکی از زیباترین باغ های عمومی در لیسبون است. این مکان زیبا که در قلب لیسبون واقع شده است به دور از شلوغی و فشارهای روزمره محل بسیار مناسبی برای یک پیک نیک ساده و لذت بردن از گیاهان بی نظیر است. در حاشیه این باغ امکانات تفریح از جمله دوچرخه برای اجاره کردن هست. یادتان باشد از مرکز شهر با اتوبوس و مترو می توانید به این باغ بروید.

برج Belem

یکی از شگفتی های کشور پرتغال برج بلم یا قصری در میان دریاست. این برج منحصر به فرد را که در میان آب های دریا ساخته شده است. می توان یکی از جاذبه های جهانگردی اصلی کشور پرتغال محسوب کرد. طراحی ساخت برج بلم در زمان شاه جان دوم در سده پانزدهم میلادی و به دستور او انجام شد که به عنوان بخشی از استحکامات دفاعی منطقه در دهانه رودخانه تاقوس محسوب می شود و دروازه تشریفاتی لیسبون به حساب می آمد. ساخت این برج به سبک معماری منیولاین که سبک معماری پرتغالی سده شانزدهم به حساب می آمده، انجام گرفته اما می توان در آن سبک های دیگر معماری را نیز مشاهده کرد. قابل توجه است که این برج در به دست آوردن و کشف دستاورد های دریایی پرتغال نقش بسیار مهمی داشته است. ساختار اصلی برج از سنگ آهک لیوز که نوعی سنگ آهک کمیاب بوده، شکل گرفته و از یک سنگر و استحکامات جانبی تشکیل شده است. بلندی برج به 30 متر می رسد که در چهار طبقه ساخته شده است. ساخت این برج در سال 1519 میلادی به خاتمه رسید. معمار آن شخصی به نام فرانچسکو دو آرودا بود و او توانست اثری را بسازد که تا امروز نیز پا بر جا بوده و خود را در کنار مهم ترین و با ارزش ترین آثار تاریخی پرتغال قرار دهد. از جمله برجستگی های معماری این برج، وجود موج شکن هایی است که به شکل چند ضلعی ساخته شده و از برج در برابر موج ها محافظت می نماید. این برج در سال 1983 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو همراه صومعه ای در نزدیک آن به نام صومعه پرونیمو به ثبت رسیده است و سال 2007 در فهرست هفت بنای شگفت انگیز پرتغال نهاده شد. برج بلم سالانه تعاد زیادی جهانگرد از داخل و خارج کشور دارد. خرید بلیط هواپیما به لیسبون و گذراندن یک عصر پرتقالی کنار بلم پیشنهاد ماست.

بلیط هواپیما به اوبیدوس obidos

دهکده مستحکم در میان دژها، دهکده ای باستانی در استان استرمادور است. در قرن سیزدهم، ایزابلا ملکه پرتغال مسحور و شیفته دهکده اوبیدوس شده بود و از همسرش پادشاه دنیس اول خواست که این دهکده را به او هدیه دهد. این شروع سنتی بود که شاهان پرتغالی این دهکده خوش منظره را برای ملکه های خود می خریدند و این رسم قرن ها ادامه یافت. اگر از این دهکده دیدن کنید متوجه می شوید چرا ملکه ایزابل عاشقش شد.

بلیط هواپیما به سواحل لیسبون

لیسبون دارای سواحل بسیار زیبا و فوق العاده ای است که می توانید در آنجا از آفتاب تابستانی کمال استفاده را ببرید. امکانات ساحلی بسیاری از جمله موج سواری، قایق سواری، پاراسل و … در سواحل لیسبون فراوان است.

بلیط هواپیما به کاخ ملی سینترایاپنا

کاخ سینترا در شکارگاه محبوب لرد بایرون یعنی دهکده ای استثنایی سینترا واقع است و پر از ساختمان های رنگی و معماری نفس گیر است. منطقه کاخ تابستان پادشاهان پرتغالی مملو از کاخ ها، برج ها و قصرهای رومانتیک و جنگلی انبوه و مه آلود است. ساختمان ها و بناهای تاریخی و خانه های اربابی با محوطه های وسیع و ویژگی های معماری خیره نماینده و جالب از دیگر جاذبه های آن هستند. سینترا در فاصله حدود 40 کیلومتری لیسبون نهاده شده است. کاخ اصلی که در قرن 14 میلادی ساخته شد، با کاشی ها و نقاشی های دیواری رنگانگ تزئین شده است. مجموعه این کاخ ها که در فهرست میراث جهانی ثبت شده اند دکوراسیون فراوانی از سبک های مختلف، از گوتیک تا شرقی را در خود دارد. با خرید بلیط هواپیما پرتغال ویا تور پرتغال برای ماه عسل و سفرهای دونفره آماده شوید.

برای خرید آنلاین بلیط هواپیما به پرتغال به وبسایت وبلاگ به آبادی مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما وبلاگ به آبادی

منابع:

toobait.com ، afranews.ir

travelvivi.com ، hamshahrionline.ir

fa.wikipedia.org

تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 96 آخرین بروزرسانی: 27 تیر 96منبع: سفرستان

به "بلیط هواپیما به پرتغال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به پرتغال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید