رونمایی از استوکس در تمرینات فالکریک

به گزارش وبلاگ به آبادی، بعد از مدت ها بی خبری استوکس در تمرینات فالکریک اسکاتلند شرکت نموده. تیمی نه چندان قدرتمند در اسکاتلند که در دسته دوم فوتبال باشگاهی در این کشور حضور دارد.

رونمایی از استوکس در تمرینات فالکریک

استوکس در تمرین فالکریک آفتابی شد

بعد از جدایی آنتونی استوکس از تراکتورسازی، اخبار متفاوتی درباره این مهاجم شنیده ایم. از بازگشت به تراکتورسازی تا حضور در تیمی از چمپیونشیپ. این اخبار حالا تمکیل شده و استوکس در تمرینات فالکریک اسکاتلند شرکت نموده. تیمی نه چندان قدرتمند در اسکاتلند که در دسته دوم فوتبال باشگاهی در این کشور حضور دارد.

استوکس در حالی وارد تمرینات فالکریک شده که این تیم شرایطی بحرانی را سپری می نماید. فالکریک در دسته دو، 15 بازی انجام داده و فقط 11 امتیاز اندوخته. 3 برد، 2 تساوی و 10 شکست در کارنامهخ فالکریک ثبت شده تا این تیم برای بقا در جدول، به فکر تقویت نقاط ضعف خود باشد.

آنتونی استوکس بعد از حضوری کوتاه مدت در آرسنال، فصل 2007-2006 پیراهن فالکریک در لیگ برتر اسکاتلند را پوشید و در حالی که تنها 18 سال داشت، 16 بازی انجام داد و 14 گل به ثمر رساند. استوکس 12 سال بعد از حضور در فالکریک، دوباره در تمرینات این تیم آفتابی شده اما معین نیست این حضور برای امضای قرارداد است یا حفظ آمادگی.

باید ببینیم آینده استوکس چگونه رقم می خورد. او به تراکتورسازی برمی شود یا پیراهن فالکریک را در سطح دوم فوتبال باشگاهی در اسکاتلند بر تن می نماید؟

1

منبع: ایران ورزشی

به "رونمایی از استوکس در تمرینات فالکریک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از استوکس در تمرینات فالکریک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید