فوتبال دنیا، بونوچی: تحمل هو شدن در تیم ملی برایم سخت تر از تحمل توهین به خانواده ام بود

به گزارش وبلاگ به آبادی، فوتبال دنیا - مدافع یوونتوس بابت اظهارات اخیرش در انتقاد از طرفداران میلان که او را هو نموده بودند به نوعی ابزار پشیمانی کرد.

فوتبال دنیا، بونوچی: تحمل هو شدن در تیم ملی برایم سخت تر از تحمل توهین به خانواده ام بود

به گزارش وبلاگ به آبادی، لئوناردو بونوچی به خاطر احمق توصیف کردن طرفداران میلان ابراز پشیمانی کرد. بونوچی در شب بازی اخیر تیم ملی ایتالیا مقابل پرتغال در سن سیرو، از طرفداران میلانی که او را به خاطر ترک این تیم و بازگشت به یوونتوس هو می کردند شدیداً انتقاد و از عباراتی استفاده کرد که حالا باعث پشیمانی اش شده است.

بونوچی پیش از مصاف دوستانه امشب (سه شنبه) تیم ملی ایتالیا مقابل آمریکا در بلژیک به وبلاگ به آبادی گفت: من وقتی آن حرف ها را زدم خیلی ناراحت بودم، چون وقتی که شما برای تیم ملی کشورتان بازی می کنید، دیگر باید منافع و مسائل مربوط به فوتبال باشگاهی را کنار بگذارید. من زمانی که با پیراهن های یوونتوس و میلان هو شده ام، همیشه آنها را پذیرفته ام. متأسفانه این بخشی از فرهنگ فوتبال ایتالیاست و وضعیت اینگونه است که برخی به استادیوم ها می آیند تا بازیکنان را به خاطر گزینه هایی که انتخاب نموده اند هو نمایند.

بونوچی ادامه داد: من هرگز نگذاشتم که یکسری چیزها مرا آزار دهد حتی زمانی که آنها پای خانواده ام را هم به میان می کشند. اما زمانی که شما از اعتبار کشورتان دفاع می کنید و نماینده 60 میلیون نفر هستید، صحیح نیست که در معرض چنین مسائلی قرار بگیرید. فوتبال دنیا| واکنش بونوچی به هو شدن از سوی طرفداران میلان: همیشه مشتی احمق در استادیوم ها هستند!

بونوچی از سال 2010 که اولین بازی ملی اش را انجام داد تا به امروز 84 بار پیراهن آتزوری را به تن نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، بونوچی: تحمل هو شدن در تیم ملی برایم سخت تر از تحمل توهین به خانواده ام بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، بونوچی: تحمل هو شدن در تیم ملی برایم سخت تر از تحمل توهین به خانواده ام بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید