رونالدو خودروهای لوکس خود را از تورین خارج کرد، ستاره پرتغالی از یوونتوس می رود؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، کریستیانو رونالدو در اقدامی غیرمنتظره تمام خودروهای گران قیمت خود را از محل سکونتش در شهر تورین ایتالیا به مکانی دیگر منتقل کرد.

رونالدو خودروهای لوکس خود را از تورین خارج کرد، ستاره پرتغالی از یوونتوس می رود؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، انتشار یک کلیپ کوتاه از کریستیانو رونالدو در حال انتقال خودرهای لوکس خود از محل سکونتش در شهر تورین ایتالیا، سبب شکل گیری دور نو برآورد ها درباره آینده این ستاره پرتغالی شده است.

در کلیپی که سایت اینترنتی پرسمپره کالچو آم را منتشر کرده، خودروهای رونالدو در حال بارگیری روی یک تریلی حمل خودرو متعلق به شرکت حمل و نقل رودو کارگو پرتغال که مرکز آن در شهر لیسبون است دیده می شود.

این کلیپ سبب شده که خیلی ها آن را نشانه ای برای اثبات انتها یافتن دوران حضور او در یوونتوس و جدایی اش از راه راه پوشان تورین در انتهای فصل جاری بدانند. در همین حال اما شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده است که ستاره 36 ساله پرتغالی هنوز درباره آینده اش تصمیم نگرفته است.

همچنین این شبکه به نقل از یک منبع نزدیک به رونالدو نوشته است، جابجایی خودروهای رونالدو اقدامی است که او همیشه قبل از تعطیلات تابستانی انجام می دهد. نشریه گاتزتا هم با تأیید این موضوع نوشته است که رونالدو معمولاً خودروهای خود را قبل از تابستان به مقاصد مختلفی می فرستد اما سال گذشته به دلیل شرایط به وجود آمده در نتیجه شیوع کرونا و محدودیت های موجود برای جابجایی او نتوانسته بود این کار را انجام دهد. نشریه کوریره تورین اما دلیل دیگری برای جابجایی خودروهای رونالدو ذکر کرده و نوشته است که هدف او از این کار معاینه فنی سالیانه خودروهایش از طریق نمایندگی های خاص در آلمان است.

در هر صورت آینده رونالدو و ماندن او در یوونتوس قطعی به نظر نمی رسد و گفته می شود در صورتی که یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، این ستاره پرتغالی از باشگاه خواهد خواست که با جدایی اش در فاصله یک فصل به انتها قرارداد او موافقت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رونالدو خودروهای لوکس خود را از تورین خارج کرد، ستاره پرتغالی از یوونتوس می رود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو خودروهای لوکس خود را از تورین خارج کرد، ستاره پرتغالی از یوونتوس می رود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید