سارا بهمنیار سومین المپیکی کاراته ایران

به گزارش وبلاگ به آبادی، سارا بهمنیار با صعود به دیدار رده بندی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون سومین نماینده المپیکی کاراته ایران لقب گرفت.

سارا بهمنیار سومین المپیکی کاراته ایران

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ به آبادی، رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پرتغال از صبح امروز(جمعه- 10 اردیبهشت ماه) با حضور 769 کاراته کا از 87 کشور جهان در لیسبون آغاز شد و سارا بهمنیار سهمیه المپیک 2020 توکیو را کسب کرد.

با صعود سارا بهمنیار به دیدار رده بندی وزن 50- کیلوگرم بانوان و حذف بنیتا پلانک کاراته کا اتریشی و نزدیک ترین تعقیب کننده نماینده کشورمان در گام نخست، حتی در صورت قهرمانی این کاراته کا در مسابقات قهرمانی اروپا کرواسی و عدم پیروزیت بهمنیار در کسب نشان برنز این مسابقات، نماینده کاراته کشورمان المپیکی خواهد شد.

امتیازات بهمنیار پیش از مسابقات کاراته وان لیسبون 5647 بود و پلانک بتینا اتریشی با احتساب مدال نقره قهرمانی اروپا در سال گذشته 5197 امتیاز داشت و حتی در صورت قهرمانی این کاراته اتریشی در قهرمانی اروپا و کسر 690 امتیاز مدال نقره سال گذشته قهرمانی اروپا و اضافه شدن 990 امتیاز قهرمانی پیش رو به مجموع امتیازات این کاراته کا، باز هم او به نماینده کشورمان نخواهد رسید.

پیش از بهمنیار، حمیده عباسعلی در بانوان و بهمن عسگری در مردان پیروز به کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 شده بودند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سارا بهمنیار سومین المپیکی کاراته ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارا بهمنیار سومین المپیکی کاراته ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید