کاراته

نکات طلایی درباره فرهنگ و آداب و رسوم مردم در چین

فرهنگ مردم در چین | Chinese cultureیکی از مللی که در دنیا به فرهنگ و تاریخشان بسیار می بالندو بر آن اصرار می ورزند، چینی ها هستند. چینی ها دارای تمدن چندین هزار ساله هستند که به خاطر آن دارایی های معنوی و مادی بسیاری را امروزه در اختیار دارند. فرهنگ مردم در چین...

24 تیر 1401

26 رشته اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو معین و معرفی شدند

نشست ستاد عالی بازیهای آسیایی و المپیک با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک برگزار شد.

8 اردیبهشت 1401

سارا بهمنیار سومین المپیکی کاراته ایران

سارا بهمنیار با صعود به دیدار رده بندی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان لیسبون سومین نماینده المپیکی کاراته ایران لقب گرفت.

2 خرداد 1400

ورزش تهران و 87 شهر ایران قرمز شد

از امروز تهران به همراه 87 شهرستان دیگر در بالاترین سطح تعطیلی در حوزه ورزش قرار گرفته است و با تعطیلی مراکز تمرین و انجام مسابقات ورزشی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های ورزشی ورزش های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته و جودو و نیز باشگاه ورزشی سالنی روبه...

3 اردیبهشت 1400

عباسعلی با کسب مدال طلای لیگ کاراته وان المپیکی شد

حمیده عباسعلی با شکست دادن حریف ایتالیایی علاوه بر کسب مدال طلای لیگ برتر اتریش، سهمیه المپیک 2020 توکیو را نیز به دست آورد.

29 فروردین 1399

محسن آشوری: باید در مورد بانوان با طباطبایی همفکری و چاره اندیشی کنیم، جهت اقتصادی کسب سهمیه المپیک سخت تر است

دبیر فدراسیون کاراته گفت: باید در مورد تغییر و تحولات در بحش بانوان با رئیس جدید فدراسیون کاراته همفکری و چاره اندیشی کنیم.

6 تیر 1398

هت تریک طلایی کومیته مردان ایران در رقابت های جهانی کاراته

در سرانجام مسابقات کومیته و کاتای تیمی مردان رقابت های قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا، کومیته کاهای ایران به مدال طلا و کاتاروهای ایران به مدال برنز رسیدند.

10 فروردین 1398