سایه مورینیو روی امری، ولورهمپتون ایستگاه پایانی سرمربی اسپانیایی؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، تایمز پیش بینی کرد شکست برابر ولورهمپتون می تواند منجر به برکناری اونای امری از هدایت توپچی های لندنی و آمدن مورینیو به این تیم شود.

سایه مورینیو روی امری، ولورهمپتون ایستگاه پایانی سرمربی اسپانیایی؟

به گزارش وبلاگ به آبادی و به نقل از تایمز، در ادامه دیدارهای جام اتحادیه انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازیها لیورپول و آرسنال برابر هم قرار گرفتند که این دیدار با تساوی پرگل 5 بر 5 به سرانجام رسید ولی در ضربات پنالتی آرسنال باخت و از این رقابت ها حذف شد.

اونای امری سرمربی آرسنال این روزها در شرایط سختی واقع شده است. تیم او در این هفته در حالیکه با دو گل از کریستال پالاس پیش بود، به تساوی دو بر دو رضایت داد و روند سینوسی نتایج آرسنال در هفته های اخیر باعث شده است تا این تیم از صدر جدول فاصله بگیرد و حالا مورینیو این بار به جای تاتنهام به آرسنال نزدیک تر شده است.

البته می توان امیدوار بود مورینیو با خرید چند بازیکن ذهنیت این تیم را تغییر دهد ولی رابطه نه جندان خوب او با ونگر در این تیم در گذشته تردیدها را نسبت به حضور مربی پرتغالی در لندن افزایش داده است.

در این شرایط آرسنال باید فردا در خانه برابر ولورهمپتون قرار گیرد و هر نتیجه ای غیر از کسب برد می تواند منجر به تغییرات اساسی در تیم لندنی شود. شکست برابر ولورهمپتون می تواند سرانجامی بر حضور تقریبا کوتاه مدت امری در لندن شود.

آرسنال بعد از این دیدار باید در لیگ اروپا به دیدار ویتوریا گیمارش پرتغال برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سایه مورینیو روی امری، ولورهمپتون ایستگاه پایانی سرمربی اسپانیایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه مورینیو روی امری، ولورهمپتون ایستگاه پایانی سرمربی اسپانیایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید