سنگ سفیدی: در سال 98 هر ماه یک اتفاق بد افتاد

به گزارش وبلاگ به آبادی، بازیکن تیم فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ایران در سال 99 به فینال جام جهانی صعود کند.

سنگ سفیدی: در سال 98 هر ماه یک اتفاق بد افتاد

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران و تیم گیتی پسند اصفهان در مصاحبه با وبلاگ به آبادی، در خصوص عملکرد فوتسال ایران و خودش در سال 98 گفت: سال 98 سال پرفراز و نشیبی برای من بود چون از تیم مس سونگون جدا شدم و به تیم گیتی پسند آمدم. از تیم قهرمان جدا شدم و قید جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های دنیا را زدم. گیتی پسند هم تغییرات زیادی داشت و حدود ده دوازده بازیکن این تیم تغییر کردند و کارمان سخت بود اما هر چه گذشت بهتر شدیم و خدارا شکر که آخر سال برای ما خوب بود و به فینال لیگ برتر رسیدیم هر چند به شخصه خیلی اذیت شدم.

بازیکن تیم ملی فوتسال اضافه نمود: برای فوتسال ما اگر از دید نتیجه نگاه کنیم چه در بعد ملی و چه باشگاهی نتیجه خوبی نگرفتیم اما همه می دانند که ایران قطب اول آسیاست و روی اتفاق بوده که تیم زیر 20 سال ما نتیجه نگرفته و در جام باشگاه های آسیا هم ناکام بودیم. تیم ملی هم بیشتر بازی محبت آمیز داشت. در کل فوتسال ما سال آشفته ای را پشت سر گذاشت. از مدیریت و رئیس گرفته تا باشگاه ها و اتفاقات زیادی افتاد که اگر همه همدل و یکی باشند همه از فدراسیون و کمیته فوتسال گرفته تا مدیران باشگاه ها و کادر تیم ملی می توانیم تیم ملی موفقی را در سال 99 داشته باشیم.

سنگ سفیدی سال 98را سالی بد برای مردم توصیف کرد و اضافه نمود: سال 98 سال سختی برای مردم بود. واقعا هر ماهش یک اتفاق بد افتاد. از سیل آغاز شد، سقوط هواپیما، کرونا، گرانی بنزین و سکه و دلار و... ان شاءالله که این سال تمام می گردد و دم مردم گرم که این همه سختی را تحمل کردند. سال 99 ان شاءالله خدا یاری کند که کرونا ریشه کن گردد و زندگی همه به حالت عادی برگردد. در بعد ورزشی هم امیدوارم در سال 99 فوتسال ما بتواند بازی در فینال جام دنیای فوتسال را تجربه کند.

بازیکن تیم گیتی پسند در سرانجام گفت: عید را در خانه هستم و در کنار خانواده می مانم. من خودم سعی می کنم با توپ، کنترل، بالشت، قوطی و با کمی خلاقیت در خانه بازی کنم و مردم هم تعطیلات را سخت نگیرند و با خلاقیت خود را در خانه سرگرم نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سنگ سفیدی: در سال 98 هر ماه یک اتفاق بد افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگ سفیدی: در سال 98 هر ماه یک اتفاق بد افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید