سیمئونه: قدرت فیزیکی رئال مادرید سرنوشت بازی را رقم زد، باید روی نزدیکترین رقبای مان در جدول تمرکز کنیم

به گزارش وبلاگ به آبادی، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید معتقد است قدرت فیزیکی رئال مادرید در بازی شب گذشته دو تیم سرنوشت دربی مادرید را رقم زد.

سیمئونه: قدرت فیزیکی رئال مادرید سرنوشت بازی را رقم زد، باید روی نزدیکترین رقبای مان در جدول تمرکز کنیم

به گزارش وبلاگ به آبادی، دیه گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته هفدهم لالیگای اسپانیا و در خانه رئال مادرید تن به شکست 2 بر صفر دادند و ضمن باخت در دربی مادرید، فرصت کم کردن فاصله شان با سه تیم بالای جدول را از دست دادند، پس از این بازی گفت: تا به ثمر رسیدن گل اول رئال مادرید، بازی برابری را شاهد بودیم و دو تیم موقعیتی نداشتند، اما قدرت فیزیکی رئال مادرید سرنوشت بازی را رقم زد.

وی اضافه نمود: در نیمه دوم ما عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتیم و چند موقعیت خطرناک هم روی دروازه رئال مادرید خلق کردیم، اما وقتی آنها به گل دوم رسیدند، عادلانه پیروزی را از آن خود کردند. رئال مادرید تا به اینجای فصل امتیازات مهمی را جمع آوری نموده، اما بازی ها و امتیازات زیادی به جای مانده که باید برای شان بازی کنیم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید که تیمش در حال حاضر با 29 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لالیگاست و با رئال صدرنشین 13 امتیاز اختلاف دارد، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: لالیگا، لیگی پیچیده است و ما ابتدا باید روی نزدیکترین رقبای مان در جدول تمرکز کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیمئونه: قدرت فیزیکی رئال مادرید سرنوشت بازی را رقم زد، باید روی نزدیکترین رقبای مان در جدول تمرکز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: قدرت فیزیکی رئال مادرید سرنوشت بازی را رقم زد، باید روی نزدیکترین رقبای مان در جدول تمرکز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید