شروط انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونا

به گزارش وبلاگ به آبادی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره شرایط انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونا توضیح داد.

شروط انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونا

به گزارش وبلاگ به آبادی به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، دکتر حمیدرضا فتحی - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مورد انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونایی کشور گفت: از 17 اردیبهشت سال جاری بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت و بر اساس کاهش شیب ابتلا به کرونا در کشور انجام جراحی های زیبایی در کشور بلامانع است ولی پروتکل هایی در این زمینه در نظر گرفته شده که اجرای دقیق آن بسیار حائز اهمیت است.

وی درباره شروط انجام جراحی های زیبایی افزود: بر اساس این پروتکل، افراد دارای نقص سیستم ایمنی، سن بالای 60 سال و کمتر از 10 سال و افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند و یا اینکه در ارتباط با فرد مبتلا به کرونا بوده اند و تست کرونای آنها مثبت یا مشکوک باشد، جراحی زیبایی نباید برای آنها انجام شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در صورتی که پروتکل های بهداشتی جهت انجام جراحی های زیبایی کاملاً رعایت شود، جراحی زیبایی مطلقاً خطری برای فرد مورد نظر نخواهد داشت، البته باید در نظر گرفت که جراحی های زیبایی سنگین در شرایط کنونی بهتر است انجام نشود.

فتحی در پاسخ به این پرسش که آیا جراحی بینی جزو جراحی های پیچیده زیبایی محسوب می شود؟ گفت: خیر. جراحی بینی جراحی سنگین زیبایی نیست و با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام این جراحی بلامانع است.

منبع: جام جم آنلاین

به "شروط انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط انجام جراحی های زیبایی در شرایط کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید