شناسایی نهایی مشتریان سیاه چاله، رونمایی از مدعیان جایگاه جنجالی

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرنگاران - گروه ورزشی: فدراسیون فوتبال که در سال های اخیر پرحاشیه و به نوعی سیاه ترین روزهای خود را سپری نموده قرار است اسفندماه امسال با شناخت رئیس و هیات رئیسه خود فصل جدیدی از دوران پر تنش خود را شروع کند.

شناسایی نهایی مشتریان سیاه چاله، رونمایی از مدعیان جایگاه جنجالی

ثبت نام از نامزدهای حضور در هیات رئیسه و صندلی ریاست فدراسیون فوتبال که از چند روز قبل شروع شده است، روز شنبه به سرانجام خواهید رسید و چهره مدعیان نشستن روی یکی از جنجالی ترین صندلی های ریاست در کشور و همچنین اعضای هیات رئیسه تعیین خواهند شد.

یارکشی برای حضور در این انتخابات از چند وقت قبل شروع شد و بسیاری از افرادی که با اساسنامه جدید خود را شایسته حضور در این صندلی می دانستند شال و کلاه کردند تا برای حضور در انتخابات ثبت نام نمایند.

هر چند فدراسیون فوتبال هم مثل بسیاری از فدراسیون های دیگر با ضعف مدیر و رئیس شایسته و همه چی تمام روبرو است اما به هر حال در این کویر بی مدیری ورزش ایران باید به همین داشته ها اکتفا کرد.

این را مسئولان ورزش هم به خوبی می دانند که در حال حاضر مدیری که بتواند فوتبال را از سیاه چاله ای که گرفتارش شده بیرون بیاورد پیدا نمی گردد اما شاید ترکیبی از نفرات فعلی بتواند به اوضاع بحرانی این فدراسیون سروسامان دهد.

با فروکش کردن تنش هایی که پیرامون اصلاح اساسنامه به وجود آمد، یارکشی ها برای انتخاب تیمی هماهنگ جهت حضور در انتخابات شروع شد که نخستین تیم آنها روز پنجشنبه ثبت نام کرد.

حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال به همراه شهاب الدین عزیزی خادم و منصور قنبرزاده و شهره موسوی برای یکی از ترکیب های حضور در انتخابات نام نویسی کردند و به نظر می رسد سایر افراد روز شنبه را به عنوان رونمایی از خود برای حضور در این انتخابات پرحاشیه انتخاب کردند.

هر چند هنوز به طور رسمی تعیین نیست چه افرادی برای حضور در انتخابات ثبت نام نمایند اما علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران جزو اولین نفراتی بود که در صفحه شخصی اش خاطرنشان کرد برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال نام نویسی خواهد نمود.

از سوی دیگر بعضی گزینه هایی هم که در ثبت نام قبلی حضور پیدا کردند همچنان بر حضور خود اصرار دارند و به احتمال فراوان روز شنبه ثبت نام خواهند کرد. حبیب کاشانی و مصطفی آجورلو جزو این گزینه ها هستند که به نظر می رسد در صورت رسیدن به جمع بندی نهایی این ثبت نام را انجام خواهند داد.

در این میان وزارت ورزش کوشش نموده است گزینه ای را منتسب به خود روانه این انتخابات کند که به همین دلیل مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی این وزارتخانه نشست هایی را با بعضی افراد داشته تا بتواند برای انتخاب بهترین گزینه مشورت های لازم را بگیرد.

از کیومرث هاشمی رئیس پیشین کمیته ملی المپیک که سابقه حضور در فدراسیون فوتبال در دوران انتقالی را هم دارد به عنوان یکی از گزینه های دیگر حضور در این انتخابات نام برده می گردد. در این مورد گفته می گردد مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز در کنار کیومرث هاشمی خواهد بود.

بعضی افراد اما برای حضور در هیات رئیسه برنامه ریزی نموده اند که تعدادشان زیاد است و باید دید کدام یک می توانند خود را به گزینه ریاست نزدیکتر نمایند و حمایت او را داشته باشند.

آنچه مسلم است شرایط فدراسیون فوتبال آنقدر بحرانی و سیاه هست که هر فردی مسئولیت ریاست را برعهده بگیرد حداقل باید یک سال روزهای سخت و طاقت فرسایی را پشت سر بگذارد تا بتواند از این سیاه چاله بیرون بیاید و اوضاع فدراسیون را روی روال عادل قرار دهد. بدهی های انباشته و شرایط سخت تیم ملی برای صعود به جام جهانی از مهمترین چالش های پیش روی فدراسیون فوتبال است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شناسایی نهایی مشتریان سیاه چاله، رونمایی از مدعیان جایگاه جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی نهایی مشتریان سیاه چاله، رونمایی از مدعیان جایگاه جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید