صالحی: حضور در لیگ لهستان باعث پیشرفت من خواهد شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، لژیونر والیبال ایران گفت: والیبال لهستان، سطح بالایی دارد و حضور در لیگ لهستان باعث پیشرفت من خواهد شد.

صالحی: حضور در لیگ لهستان باعث پیشرفت من خواهد شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، میثم صالحی، ملی پوش والیبال ایران در فصل جاری برای تیم اولشتین در لیگ لهستان بازی می نماید. او در بازی اخیر تیمش مقابل تیم اسکرا که میلاد عبادی پور را در اختیار دارد، دقایق کمی در زمین بود و تنها 2 امتیاز کسب کرد.

صالحی در گفت وگو با تلویزیون اینترنتی تیم اولشتین گفت: من والیبال را از 16 سالگی شروع کردم و قبل از آن ژیمناستیک کار می کردم ولی چون قدم بلند بود اصلا در این رشته پیروز نبودم. به همین دلیل به والیبال بیشتر توجه کردم و استعداد خودم را نشان دادم.

ملی پوش والیبال ایران در خصوص انتخاب لیگ لهستان گفت: والیبال لهستان، سطح بالایی دارد و حضور در لیگ لهستان باعث پیشرفت من خواهد شد.

صالحی در خصوص بازی با تیم اسکرا توضیح داد: بعد از چند روزی که در لهستان هستم، پیروز شدم میلاد عبادی پور را ببینم. روز خوبی برای من بود. بازی خوبی بین دو تیم برگزار گردید و ملاقات نزدیکی بود. ما قبل از مسابقه، تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته بودیم. بازی را باختیم اما برای ملاقات بعدی و کسب نتیجه بهتر آماده می شویم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صالحی: حضور در لیگ لهستان باعث پیشرفت من خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی: حضور در لیگ لهستان باعث پیشرفت من خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید