فروشگاه اینترنتی خبرنگاران برنده تندیس جشنواره وب و موبایل سال 98 شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، فروشگاه اینترنتی خبرنگاران، در دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای دومین سال متوالی، برنده وبسایت برگزیده از نگاه داوران و آرای مردمی شد.

فروشگاه اینترنتی خبرنگاران برنده تندیس جشنواره وب و موبایل سال 98 شد

جشنواره وب و موبایل یک رویداد بزرگ در عرصه رقابتی در میان وبسایت ها و نرم افزارهای موبایل در گروه های مختلف است. در بخش نگاه مردمی، وبسایت یا نرم افزار موبایل های برگزیده به وسیله آرای تمامی کاربران انتخاب می گردد و محبوب ترین وبسایت یا نرم افزار موبایل ایران در هر گروه به وسیله صدها هزار رای مردمی انتخاب می گردد. هدف از برگزاری بخش نگاه مردمی این است که تمامی کاربران وبسایت ها و نرم افزارهای موبایل بتوانند در انتخاب برنده نقش داشته باشند تا شرکت نمایندگان نیز به منظور کسب آرای بیشتر، خدمات بهتری را به مردم عرضه نمایند.

در بخش رای گیری داوری نیز، داوران با توجه به ملاک های داوری اعلام شده وبسایت ها و نرم افزارهای موبایل را آنالیز می نمایند، به هریک از معیارها امتیاز می دهند و پس از آن برگزیدگان در هر گروه معرفی می شوند.

در بخش داوری معیارهایی چون کارکرد، محتوا، تجربه کلی، طراحی دیداری، ساختار سایت، تعامل و نوآوری وجود دارد. وبلاگ به آبادی با پشت سر گذاشتن این معیارها و جلب نظر شورای داوری توانست برنده تندیس جشنواره وب و موبایل در سال 98 گردد.

وبلاگ به آبادی، یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است. وبلاگ به آبادی علاوه بر تهران، در شهرهای دیگری از جمله کرج، مشهد، کرمان، قم، یزد و سمنان نیز فعالیت دارد و به زودی سراسر ایران نیز وبلاگ به آبادییی خواهد شد.

در وبلاگ به آبادی تنوع محصولات بیشمار است و همه مایحتاج سبد خرید را می توان از این وبسایت تامین کرد. محصولاتی مانند لبنیات، برنج، چای، شکر، انواع دمنوش ها، پروتئینی، تنقلات و … در وبسایت وبلاگ به آبادی موجود است. میوه های تازه و ارگانیک، سبزیجات منجمد، لوازم آرایشی و بهداشتی، ابزار و ملزومات نیز از دیگر محصولات این سایت است.

وبلاگ به آبادی، در حدود 3 سال است که فعالیت مستمر در زمینه خرید مایحتاج روزانه همشهریان عزیز به صورت آنلاین و اینترنتی دارد. وبلاگ به آبادی تجربه به یاد ماندنی یک خرید آنلاین است. همه محصولات تازه و به تاریخ روز است. تخفیفات، کمپین های ویژه و استثنایی آخر هفته از ویژگی های این سوپرمارکت اینترنتی است. جاده تخفیف وبلاگ به آبادی نیز یکی از چالش های هیجان انگیز و پر از تخفیف های باور نکردنی است. در این جاده اگر سقف خرید به حد نصاب ایستگاه های مشخص شده برسد، مشتری از تخفیف های داغ وبلاگ به آبادی برخوردار خواهد شد.

چنانچه مشتری از خرید محصولی راضی نباشد، می تواند در کمتر از 72 ساعت آن محصول را مرجوع کند. پشتیبانی قوی و آنلاین وبلاگ به آبادی از شاخصه های اصلی این فروشگاه آنلاین است. مشتریان می توانند نظرات، پیشنهادات و نقدها خود را در مورد هر محصول در سایت درج نمایند یا به صورت تلفنی به قسمت پشتیبانی مطرح نمایند تا مشکلاتشان در هر زمینه ای رفع گردد.

در وبلاگ به آبادی می توانید بیشتر به زندگیتان برسید!

منبع: اُکالا

به "فروشگاه اینترنتی خبرنگاران برنده تندیس جشنواره وب و موبایل سال 98 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه اینترنتی خبرنگاران برنده تندیس جشنواره وب و موبایل سال 98 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید