لیگ برتر هندبال زنان تعطیل شد، تعیین تکلیف انضباطی تیم قهرمان

به گزارش وبلاگ به آبادی، مرحله نخست از دور رفت هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال زنان هفته گذشته طی سه روز و با حضور هشت تیم در تهران برگزار گشت.

لیگ برتر هندبال زنان تعطیل شد، تعیین تکلیف انضباطی تیم قهرمان

قرار بود این رویداد با حضور 9 تیم برگزار شود که با عدم حضور تیم اشتاد سازه قهرمان فصل قبل در مرحله تست کرونا و عدم ثبت نام بازیکنان و کادر تیم در سامانه، لیگ با هشت تیم آغاز شد.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفتگو با وبلاگ به آبادی گفت: با سرانجام یافتن مرحله نخست دور رفت، طبق برنامه مسابقات لیگ با یک تعطیلی بیش از یک ماه و نیم روبرو خواهد بود. قرار است در چند روز آینده اردوهای تیم ملی هندبال زنان به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آغاز شود و به همین واسطه برگزاری مسابقات لیگ هم به بعد از این زمان موکول خواهد شد.

وی ادامه داد: تیم ملی تا حضور در مسابقات قهرمانی جهان یک ماه فرصت آماده سازی دارد و دو سه هفته نیز زمان برگزاری این رویداد است. به همین واسطه یک تعطیلی چند هفته ای برای لیگ خواهیم داشت.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در خصوص شرایط تیم اشتاد سازه هم گفت: این تیم علی رغم اعلام آمادگی اولیه در مرحله تست کرونا حاضر نشد و اسامی بازیکنان و کادر خود را در سامانه لیگ ثبت نکرد. به همین منظور در مرحله اول غایب بود و طبق قوانین تیمی که در این مرحله نباشد در لیگ نیز حاضر نیست.

وی بیان داشت: طبق قوانین باید منتظر برگزاری نشست کمیته انضباطی برای بررسی شرایط این تیم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "لیگ برتر هندبال زنان تعطیل شد، تعیین تکلیف انضباطی تیم قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر هندبال زنان تعطیل شد، تعیین تکلیف انضباطی تیم قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید