محسن محمد سیفی در مسابقات آسیایی جاکارتا هتریک کرد

به گزارش وبلاگ به آبادی و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، در مبارزات فینال اوزان مختلف رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، امروز (پنجشنبه) محسن محمدسیفی ورزشکار زنجانی به مدال طلا دست یافت.

محسن محمد سیفی در مسابقات آسیایی جاکارتا هتریک کرد

محسن محمدسیفی قهرمان بی چون و چرای ووشوی دنیا و آسیا در وزن منهای 70 کیلوگرم به مصاف شی ژان وی از چین رفت و مطابق انتظار با ارائه مبارزه ای بی نقص، حریف را گیج و سردرگم کرد و در 2 راند متوالی به پیروزی دست یافت تا نهمین طلای کاروان و دومین طلای ووشو را به دست آورد.

سیفی که پیش از این در بازی های آسیایی گوانگجو و اینچئون نیز به مدال طلا رسیده بود، سومین طلای خود در این رویداد بزرگ را کسب کرد تا با هتریک در این آزمون بزرگ در صف بزرگان ورزش ایران قرار بگیرد.

محسن محمدسیفی که قبل از بازی های آسیایی 2018 جاکارتا چهار نشان طلا دنیای و 2 نشان طلای آسیایی را در کارنامه خود داشت در بازیهای جاکارتا نیز بر حریفان قزاقستانی، لائوس، کره جنوبی و چین غلبه کرد.

پسرطلایی ووشوی ایران، چهار مدال طلای قهرمانی دنیا را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.

مهسا جاور همسر محسن محمد سیفی در رشته روئینگ چهارنفره نشان نقره را تصاحب کرد و پریسا احمدی در رشته روئینگ دو نفره صاحب گردن آویز برنز شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محسن محمد سیفی در مسابقات آسیایی جاکارتا هتریک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن محمد سیفی در مسابقات آسیایی جاکارتا هتریک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید