مهاجری: با اضافه کردن چند بازیکن بهتر خواهیم شد

به گزارش وبلاگ به آبادی، سرمربی تیم فوتبال نساجی فشردگی بازی ها و زمین تمرین نا مناسب را عامل سختی کار این تیم در لیگ برتر دانست.

مهاجری: با اضافه کردن چند بازیکن بهتر خواهیم شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش وبلاگ به آبادی، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل شهرخودرو گفت: بازی فردا برای تیم ما آخرین ملاقات نیم فصل نخست است، هرچند که یک ملاقات معوقه مقابل پرسپولیس خواهیم داشت که ظاهرا بعد از بازی گل گهر سیرجان و پیکان قرار گرفته است. یک مقدار فشردگی بازی ها کار را برای ما سخت نموده است. همچنین زمین چمن مصنوعی شهید وطنی توان مضاعفی از بازیکنان ما می گیرد. برای بازی فردا هم با توجه به نزدیک بودن دو بازی مذکور، فقط توانستیم ریکاوری روحی و جسمی داشته باشیم که بازیکنان مقابل تیم خوب شهر خودرو آماده باشند تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم و یک مقدار شرایط برای تیم ما بهتر گردد. با تمام توان سراغ بازی فردا خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی با ذوب آهن که روحیه تیم را کمی خراب کرد آیا در شرایط بهتر روحی هستید؟ گفت: بازی با ذوب آهن یک اتفاق بود. در آن بازی ما خوب آغاز نکردیم و از موقعیت های خود استفاده نکردیم. با بازیکنانمان صحبت کردیم که با تمرکز کامل برای ملاقات فردا آماده شوند. تا الان هم بازیکنان تمام کوشش خود را نموده اند. یکسری مسائل هست که ان شاءاللّه بتوانیم در نیم فصل بازیکنانی را اضافه کنیم.

او درباره موعود بنیادی فر، داور بازی فردای نساجی و شهر خودرو گفت: امیدوارم صحبت هایی که پشت سر این داور است اشتباه باشد. این حواشی زیبنده فوتبال ما نیست. امیدوارم در داخل مستطیل سبز حقی از تیمی ضایع نگردد. این تفکر که یک داور برای جبران اشتباهات خود بخواهد به سود یک تیم سوت بزند، تفکر مسمومی است.

مهاجری درباره علت غیبت بعضی مربیان در نشست های خبری نیز گفت: نشست خبری قبل از بازی با ذوب در یک سالن برگزار گردید که اصلا شرایط لازم را نداشت اما بنده وقتی دیدم وبلاگ به آبادی هستند وظیفه خود دانستم آن نشست را برگزار کنم. متولی جلسات قبل و بعد بازی هر ارگانی که هست باید به این شرایط رسیدگی کند و اگر به این رسیدند که این نشست ها سودی ندارد نباید برگزار شوند. از نظر من این فرصتی است برای به اشتراک گذاشتن افکار و اخبار نساجی.

او در پاسخ به این سوال که تا اینجای فصل چه ارزیابی ای از تیم خود دارد گفت: از شما می خواهم که بگذارید بازی فردا انجام گردد و ما با یک ارزیابی دقیق پاسخ این سوال را در آینده خواهیم داد اما به صورت کلی فوتبال نساجی را در دو بخش تقسیم می کنم. در بعد فنی شرایط قابل قبولی داشتیم اما در بحث کسب نتیجه شرایط خوبی نداشته ایم. می توانیم با ادامه همین فرایند و اضافه کردن چند بازیکن شرایط خود را بهتر کنیم.

مهاجری همچنین درباره مصدوم و محروم های ملاقات فردا گفت: میلاد سرلک به دلیل شکستگی بینی غایب است، علییاری 50 - 50 است و شجاعی هم بعید می دانم برسد.

به گزارش وبلاگ به آبادی، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از بازی حاضر نشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهاجری: با اضافه کردن چند بازیکن بهتر خواهیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: با اضافه کردن چند بازیکن بهتر خواهیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید