هفتیمن جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر برگزار گردید

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرگزاری خبرنگاران- استفاده ازظرفیت اصحاب فرهنگ و هنر در فراوری برنامه های فاخردر شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح شد .

هفتیمن جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر برگزار گردید

به گزارش خبرنگاروبلاگ به آبادیدفترمازندران درشهرستان قائم شهر به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر، هفتیمن جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر، با آنالیز مصوبات گذشته و پیگیری های طرح ها و برنامه ها برگزار گردید .

عیسی مدانلو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر، استفاده از تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان در این دوران کرونایی را از موارد بسیار مهم در تولیدات برنامه های فاخر که امروزه بیشترین ترافیک در فضای مجازی می باشد برشمردند .

مدانلو، فرصت بوجود آمده را جهشی در انتقال فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی بیان نمودند که این خود می تواند فال نیکی باشد برای ارتقا کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و هنری .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر، از نظارت و بازدید ها و گزارشات واحدهای تحت پوشش مطالبی را بیان نمودند که تاکید بر حضور کارشناسان در بازدیدهای میدانی از مراکز را بیشتر و آنالیز مسائل و موانع کاری و شغلی آنان را خواهان شدند .

در سرانجام این جلسه همکاران در جلسه هر یک دیدگاه ها و پیشنهادات خود را در برنامه های فصل بعد اعلام نمودند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "هفتیمن جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتیمن جلسه شورای اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید