چرا برخی دختران مجرد می مانند؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، دوست دارید بدانید چرا برخی خانم ها نمی توانند شریکی برای زندگی شان پیدا نمایند یا مردها را در زندگی خود نگه دارند؟

چرا برخی دختران مجرد می مانند؟

بیشتر دختران برای پیدا کردن شریک زندگی خود مشکل دارند یا نمی توانند مردی که می خواهند را در زندگی شان نگه دارند. در این مطلب از وبلاگ به آبادی به دلایل مجرد ماندن دختران می پردازیم.

دلایل مجرد ماندن دختران

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دوستان خود می گویید که برای همواره مجرد می مانید، اما در واقع علاقه به ازدواج دارید، تنها نیستید و افراد زیادی شبیه به شما وجود دارند. در ادامه به دلایل این موضوع می پردازیم.

طرز فکر ناامیدانه داشتن از دلایل مجرد ماندن دختران

مردها ذاتا عاشق شکار کردن هستند و مغز مردها در پی پاداش نوروشیمیایی به دست آوردن یعنی دوپامین و سروتونین است. دوپامین در پیش بینی پاداش در بدن ترشح می گردد نه با خود واقعی پاداش به همین علت خصوصیات زن به مقدار شکار کردن او اهمیت ندارد. تغییرپذیری هم فراوری دوپامین در مغز را افزایش می دهد.

مردها ذاتا نسبت به زن ها بی اعتماد هستند زیرا بیشتر فرهنگ ها زن ها را غیرقابل اعتماد به تصویر می کشد. اگر زنی به سادگی قابل دسترس باشد مردها به صورت غریزی تصور می نمایند که به سادگی برای بقیه مردها هم در دسترس خواهد بود. درنتیجه، تهدید بزرگ تری برای آن ها به شمار می رود و مغزشان از چنین سناریویی فرار می نماید.

اینکه از مردها بخواهید رابطه تان را تعریف نمایند

هیچ وقت از مردی نخواهید که رابطه را تعریف کند زیرا شدیدا برایشان آزاردهنده بوده و مثل یک علامت هشدار است. اگر از آن ها بپرسید که با هم در رابطه ای جدی هستید یا نه مطمئن باشید که پاسخ منفی دریافت خواهید کرد. برای اینکه روابط عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب عواقب خطرناک بی توجهی به زنان سر بزنید.

آویزان بودن از دلایل مجرد ماندن دختران

همه انسان ها از صمیمیت می ترسند. وقتی فردی دیگر به سمت شما می آید، واکنش اتوماتیک مغز دور شدن از آن فرد است. چسبیدن برای آدم ها آزاردهنده و تهدیدآمیز است و هیچ جذابیتی برایشان ندارد.

اینکه درمورد مردهای دیگر حرف بزنید

به زبان آوردن مداوم نام مردهای دیگر و حرف زدن درمورد آن ها رابطه را خراب می نماید. علت آن این است که جامعه به ما دیکته نموده است که زن نباید درمورد مرد دیگری به جز شوهر خود فکر کند.

اینکه از مردی بپرسید ظاهرتان چطور است

اصلا چرا باید زنی چنین سوالی بپرسد؟ اگر هم لازم باشد این سوال را بپرسید، مطمئن باشید که جوابی که می خواهید را نمی گیرید. یکسری سوال ها هستند که نباید هیچوقت از مردها بپرسید. این سوال ها دقیقا همان سوال هایی هستند که نمی خواهید جواب صادقانه ای برایشان بشنوید. چراکه وقتی مردی به آن ها صادقانه نظرش را می گوید، ناراحت می شوند.

اینکه زیاد مردان را در آغوش بگیرید و زیاد حرف بزنید

اکسی توسین هورمونی است که زن ها را به فرزندشان پیوند می دهد. از آنجایی که زنان گیرنده های اکسی توسین بیشتری نسبت به مردها دارند، بغل کردن و حرف زدن موجب ترشح این هورمون در زن ها شده ولی چیزی جز اضطراب در بدن مردان فراوری نمی نماید. وادار کردن مردها به حرف زدن یک راه حتمی برای انداختن خودتان از چشم او و دور کردن آن ها است. اگر احتیاج به حرف زدن دارید، با یکی از دوستان دخترتان حرف بزنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زنان چه چیزی از مردان می خواهند؟را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "چرا برخی دختران مجرد می مانند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برخی دختران مجرد می مانند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید