کفش طلای فصل 20-2019 لاشامپیونه به ام باپه رسید

به گزارش وبلاگ به آبادی، مهاجم جوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن به عنوان آقای گل فصل 20-2019 لیگ فرانسه انتخاب و کفش طلا را به خود اختصاص داد.

کفش طلای فصل 20-2019 لاشامپیونه به ام باپه رسید

به گزارش وبلاگ به آبادی و به نقل از تلگراف، با وجود آنکه تعداد گلهای کیلیان ام باپه و ویسام بن یدر در 18 گل برابر بود، کیلیان مباپه به عنوان بهترین گلزن لیگ فرانسه برای فصل جاری انتخاب و معرفی گردیده است.

به دنبال تصمیم به انتها رساندن فصل جاری، کیلیان ام باپه مهاجم پاریسی ها به عنوان برنده کفش طلای لیگ فرانسه برای فصل 2019-20 معرفی گردید.

هفته گذشته، پس از اینکه مقامات فرانسوی حکم دادند هیچ رویدادی ورزشی تا سپتامبر به دلیل همه گیری کروناویروس وجود نخواهد داشت، مقامات لیگ تصمیم گرفتند که این فصل را زودتر از موعد به انتها برسانند.

پاری سن ژرمن براساس امتیازات کسب شده قهرمان شد و جام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

ام باپه با 18 گل ، همراه با ویسام بن یدر ، مهاجم موناکو در صدر جدول گلزنان لیگ نهاده شد. با این حال، لیگ 1 به وسیله وب سایت رسمی خود تأیید کرد که ام باپه به عنوان بهترین گلزن فصل شناخته می گردد زیرا تمام گل های او در جریان بازی ثبت شده است و این در حالی است که سه مورد از گلهای بن یدر پنالتی بود.

نسبت گل به هر بازی ام باپه نیز برتر بود ، 18 گل او در 20 بازی ثبت شد، در حالی که بن یدر در 25 بازی توانست این تعداد گل را به ثمر برساند.

موسی دمبله، مهاجم لیون ، با 16 گل در رده سوم جدول رده بندی نهاده شد، در حالی که آنخل دی ماریا هم تیمی ام باپه به عنوان بهترین بازیکن خلاق لیگ 1 با 14 پاس گل تأیید شد.

عملکرد خوب گلزنی او باعث شده است که رئال مادریدبه دنبال او باشد و سسک فابرگاس از جمله کسانی است که فکر می نماید برنده 21 ساله جام جهانی می تواند یک مهاجم عالی در سانتیاگو برنابئو باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کفش طلای فصل 20-2019 لاشامپیونه به ام باپه رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفش طلای فصل 20-2019 لاشامپیونه به ام باپه رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید