احداث دیوار حفاظتی و آب شرب مهمترین دغدغه مردم سلیاکتی است

به گزارش وبلاگ به آبادی، خبرگزاری خبرنگاران- دهیار سلیاکتی ، ایجاد دیوار حفاظتی و مشکل آب شرب در فصول مختلف سال از مهم ترین دغدغه های مردم روستای سلیاکتی است .

احداث دیوار حفاظتی و آب شرب مهمترین دغدغه مردم سلیاکتی است

امیر اکبری دهیار روستای سلیاکتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاروبلاگ به آبادی ذفترمازندران درشهرستان نواظهار کرد : روستای سلیاکتی جزو بخش مرکزی شهرستان نور با مساحت 350 هکتار،با جمعیت 3500 نفر میباشد که 637 خانوار بومی و 763 خانوار غیربومی ساکن هستند .

وی با بیان اینکه شغل بیشتر مردم روستا کشاورزی در زمینه برنج و دامداری است،اضافه کرد:این موضوع میتواند نقش مفیدی در ارائه محصولات کشاورزی و گوشت گاو و گوسفند برای شهرستان داشته باشد .

اکبری در ادامه به مهمترین مسائل و دغدغه های مردم سلیاکتی اشاره نمود و گفت:مسائل آب شرب از مهمترین معضلاتی است که مردم با آن درگیر هستند چرا که باوجود گردشگران زیادی که در این منطفه حضور دارند در زمینه آب شرب دچار مشکل هستیم،بعلاوه بدلیل قرار گرفتن رودخاته طولی که روستا را به دوقسمت نموده است زمان طغیان رودخانه به مردم و ساکنین آسیب جدی وارد میشود که ایجاد دیوار حفاظتی از نیازهای لازم است که امیدواریم با هماهنگی مسئولین مربوطه این امر تحقق یابد .

دهیار روستای سلیاکتی هماهنگی و رایزنی چهار بانده شدن جاده در طول روستا،افتتاح پل و نصب روشنایی معابر وسط بلوار و ایجاد کانال راهنمایی آب های سطحی بطول 1500 متر،ایجاد و تعویض پل های ورودی خیابان ها و نصب تابلو در خیابان ها و کوچه های تازه،هماهنگی با اداره پست و ثبت هزار و 200 کد پستی برای عموم روستا با نصب پلاک و نصب و راه اندازی 3 ترانس در خیابان دریا 8 و آفتاب 15،13 و 19،آغاز احداث ساختمان تازه دهیاری در زمین خریداری شده برای دهیاری جدا از دهیاری موجود و بعلاوه اقداماتی نظیر جمع آوری زباله،تعویض لامپ های چراغ معابر،نصب روشنایی،لایروبی رودخانه ها و انهار را از اقدامات انجام شده به وسیله دهیاری و شورای اسلامی روستای سلیاکتی ذکر کرد .

لازم به ذکر است دکتر نور الاه کجوری بعنوان رئیس شورا، کربلایی ابراهیم محمدی نائب رئیس شورا و عضو شورای بخش مرکزی شهرستان نور، مهندس عبدالمجید مقصودی،بهمن محمدی و حسین اکبری از اعضای شورا و مهندس امیر اکبری دهیار روستای سلیاکتی میباشند .

منبع: خبرگزاری آریا

به "احداث دیوار حفاظتی و آب شرب مهمترین دغدغه مردم سلیاکتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث دیوار حفاظتی و آب شرب مهمترین دغدغه مردم سلیاکتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید