ادامه مذاکرات بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر نیمار در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ به آبادی، دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن امروز در مورد انتقال نیمار به نوکمپ مذاکرات خود را ادامه خواهند داد.

ادامه مذاکرات بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر نیمار در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ به آبادی، دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن که هنوز برسر انتقال نیمار به نوکمپ به راه حلی مناسب دست نیافته اند، مذاکرات خود را امروز (پنجشنبه) ادامه خواهند داد. بر اساس گزارش نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا، نمایندگان دو باشگاه که قرار است امروز در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در شبه جزیره موناکو شرکت نمایند، در حاشیه این مراسم با یکدیگر ملاقات خواهند کرد تا شاید بتوانند بر ماجرای این انتقال نقطه پایانی بگذارند.

باشگاه بارسلونا روز سه شنبه در آخرین کوشش خود به منظور بازگرداندن نیمار به نوکمپ، تیمی سه نفره متشکل از اسکار گرائو مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به همراه اریک آبیدال مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا و خاویر بورداس عضو هیئت مدیره این باشگاه را راهی پاریس کرد تا ملاقاتی با لئوناردو مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری سن ژرمن و دیگر نمایندگان این باشگاه فرانسوی داشته باشند.

خاویر بورداس عضو هیئت مدیره این باشگاه پس از مذاکرات روز گذشته (سه شنبه) با نمایندگان باشگاه پاری سن ژرمن در مورد پیشرفت مذاکرات برسر جذب این ستاره برزیلی در بازگشت به شهر بارسلونا به وبلاگ به آبادی گفت: هنوز توافقی صورت نگرفته است. ما همچنان در حال مذاکره هستیم و من فکر می کنم ما به انجام این انتقال نزدیک تر شده ایم.

بعضی رسانه ها اعلام نموده اند بارسلونا با قرارداد قرضی یک ساله به ارزش 30 تا 40 میلیون یورو نیمار را جذب خواهد نمود و مبلغ 170 میلیون یورویی را هم بابت قطعی کردن قرارداد ستاره بزریلی پاری سن ژرمن در دو قسط پرداخت می پردازد.

رایزنی ها اما همچنان ادامه دارد و بعضی از رسانه های دیگر بر این باورند که ممکن است در این معامله ایوان راکیتیچ و عثمان دمبله هم مورد استفاده قرار بگیرند و به علاوه 125 میلیون یورو با نیمار معاوضه شوند، هرچند شایعاتی هم مطرح است که دمبله نمی خواهد نوکمپ را ترک کند.

نیمار 27 سال که در کنار بارسلونا، مشتریان دیگری همچون رئال مادرید و یوونتوس دارد، تابستان 2017 پس از چهار فصل حضور در بارسلونا در ازای پرداخته شدن رقم فسخ قرارداد 222 میلیون یورویی اش توسط باشگاه پاری سن ژرمن، نوکمپ را به مقصد پارک دوپرنس ترک کرد.

این ستاره برزیلی که در دو فصل اخیر با وجود دو مصدومیت جدی در 58 بازی 51 گل برای پاریسی ها به ثمر رساند، گفته می گردد تمایل زیادی دارد تا به جمع آبی واناری ها بازگردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادامه مذاکرات بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر نیمار در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه مذاکرات بارسلونا و پاری سن ژرمن بر سر نیمار در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید