ارتقای زیر ساخت های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری با راه اندازی 10 مکان ورزشی

به گزارش وبلاگ به آبادی، سرپرست ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: با صرف 200 میلیارد ریال اعتبار، به زودی شاهد راه اندازی 10 مکان ورزشی در استان خواهیم بود.

ارتقای زیر ساخت های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری با راه اندازی 10 مکان ورزشی

موعود بنیادی فرد گفت: در دولت سیزدهم، 200 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل زیرساخت های ورزشی این استان اختصاص یافته بود که به صورت کامل جذب و به زودی شاهد راه اندازی 10 مکان ورزشی خواهیم بود.

وی اضافه نمود: از ابتدای ورود به استان جلسات مستمر با مسوولان استانی و کشوری برگزار و مسائل زیرساخت های ورزشی مورد آنالیز نهاده شد.

بنیادی فر، از افتتاح سالن های ورزشی کران، سرخون، وانان، خانه جوان شهرکرد، ساختمان هیات فوتبال، زمین چمن مصنوعی فجر لردگان و چم عالی تا خاتمه سال با هزینه کرد 232 میلیارد ریال اطلاع داد.

به گفته وی، سالن پردنجان، پایگاه قایقرانی بن و باستانی نقنه نیز با برنامه ریزی و تخصیص اعتبار لازم سال آینده با هزینه کرد 200 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و جوانان طعم شیرین خدمات دولت عدالت محور را خواهند چشید.

بیشتر بخوانید

اکنون نزدیک به 60 هزار ورزشکار بیمه شده در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که بعضی از ورزشکاران این استان در رشته های دوومیدانی، بسکتبال، هندبال، سه گانه، قایقرانی، ووشو و فوتبال برای استان های دیگر در قالب تیم های لیگ فزونی بازی می نمایند.

وبلاگ به آبادی چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ارتقای زیر ساخت های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری با راه اندازی 10 مکان ورزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای زیر ساخت های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری با راه اندازی 10 مکان ورزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید