اظهار نظر یک بازیگر درباره حضور سلبریتی ها بر صحنه تئاتر

به گزارش وبلاگ به آبادی، سیروس همتی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس درباره ورود سلبریتی ها و بازیگران سینما به تئاتر اظهار نظر کرد.

اظهار نظر یک بازیگر درباره حضور سلبریتی ها بر صحنه تئاتر

سیروس همتی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس، در گفت وگو با خبرنگار ، درباره حضور چهره ها و سلبریتی ها در تئاتر اظهار کرد: چرا زمانی که بازیگران تئاتر وارد سینما می شوند، آنان گله ای در این خصوص ندارند؟ دنیای سینما و تئاتر بزرگ و کاملاً با یکدیگر در ارتباط است. بازیگر خوب باید بتواند کار با کیفیت و آبرومندی از خود در هر دو حوزه سینما و تئاتر به نمایش بگذارد.

این کارگردان و بازیگر تئاتر توضیح داد: اگر بازیگری از دنیای سینما وارد تئاتر گردد، دلیلی ندارد کسی ناراحت باشد. هنرمند باید در هر جایی که فعالیت می نماید، آثار دیدنی، ماندگار و شاخصی از خود برای مخاطبان به یادگار بگذارد.

همتی با اشاره به ورود بازیگران سینما به حوزه تئاتر گفت: بازیگران سینما برای ورود به حوزه تئاتر، باید حواس و دقت خود را در مورد اجرای زنده روی صحنه جمع نمایند و اطلاعات خود را در مورد فعالیت هنری در این مدیوم افزایش دهند.

وی اضافه کرد: بازیگری در تئاتر باید با دقت و تمرکز هنرمند پیش رود؛ هیچ اشتباهی نباید در روند اجرا روی صحنه ایجاد گردد؛ چرا که امکان اجرای مجدد آن همانند بازی در سینما وجود ندارد و جای جبران هیچ اشتباهی در صحنه توسط هنرپیشه وجود ندارد.

همتی گفت: وجود تئاتر و سینما باعث می گردد تا بازیگران در هر دو زمینه، هم پیشرفت نمایند و هم دیده شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اظهار نظر یک بازیگر درباره حضور سلبریتی ها بر صحنه تئاتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار نظر یک بازیگر درباره حضور سلبریتی ها بر صحنه تئاتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید