سینما

بازی کنترل 2 برای کنسول های نسل نهم و کامپیوتر معرفی گردید

اخیراً استودیو رمدی اینترتینمت (Remedy Entertainment) به صورت رسمی تأیید نموده است که روی توسعه بازی کنترل 2 (Control 2) کار می نماید. این بازی قرار است به صورت مشترک با همکاری شرکت 505 گیمز (505 Games) ساخته گردد و وظیفه انتشار آن هم بر عهده همین شرکت است.

25 آبان 1401

عکس ، دندان های ترسناکی که از دهان افعی اقیانوس بیرون می جهند!

سگ ماهی افعی (کوسه افعی) گونه ای کمیاب از آبزیان است که با چهره عجیب و ترسناکش انگار از دنیایی دیگر به دنیا ما آمده است.

22 مهر 1401

7 جاذبه کشمیر که حتما باید ببینید

در شمال غربی شبه قاره هند، و در دامنه کوه های هیمالیا، سرزمینی واقع شده است که معروف است به بهشت. در این سرزمین، دریاچه ای قرار گرفته با خانه های قایقی. آسمان آبی این منطقه را در کمتر جایی بتوانید ببینید و مناظرش شما را یاد کارت پستال ها می اندازد. در تجربه...

28 شهریور 1401

تیزر کوتاهی از سریال آخرین بازمانده از ما منتشر شد

شبکه اچ بی او در قالب تیزری تبلیغاتی که در آن به معرفی برخی از بزرگ ترین سریال های تلویزیونی آینده اش پرداخته، اولین تیزر کوتاه سریال آخرین بازمانده از ما را نشان داد. این سریال که قرار است در سال آینده پخش گردد، اقتباسی از بازی لست آو آس (The Last of Us) ساخته...

3 شهریور 1401

چه طور برای سفر پول پس انداز کنیم؟ (لازم نیست ثروتمند باشید تا همواره سفر کنید!)

می خواهید برای مدتی دور جهان بگردید و یا تنها در تعطیلات پیش رو به یک سفر کوتاه بروید؟ لازم نیست ثروتمند باشید. اما ضروری است برای پس انداز کردن پول کمی خلاقیت داشته باشید!

20 مرداد 1401

6 انیمیشن مهم که منجر به انقلاب های بزرگ در این صنعت شدند

اگر بخواهید به یکی از پیشگامان اولیه فیلمسازی قرن نوزدهم چیزی را نشان دهید که واقعا موجب حیرت و شگفتی او گردد، ممکن است برترین فیلم دوران مدرن یا فیلم های استنلی کوبریک، کوئنتین تارانتینو و استیون اسپیلبرگ را انتخاب کنید. در عوض برای نشان دادن این حقیقت...

1 مرداد 1401

چرا موج سوار نقره ای دنباله خوبی برای چهار شگفت انگیز مارول بود؟

اولین خانواده مارول هرگز آن اقتباس سینمایی را که شایسته تاریخ و داستان این شخصیت ها در صفحات کمیک باشد دریافت نکرده است. فیلم بد کم هزینه راجر کورمن در سال 1994 فقط برای اطمینان از اینکه کمپانی کنستانتین می تواند حقوق این شخصیت ها را حفظ کند، تولید شد و...

25 تیر 1401

نمایشگاه غذای لندن در سایه اینستاگرام و مسابقه

موزه ویکتوریا و آلبرت (V & A) در لندن، برنامه های سال آینده خود را گفت و برپایی نمایشگاهی با موضوع غذا نیز در این میان به چشم می خورد.

25 تیر 1401

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شروع به کار کرد

ششمین جشنواره تلویزیونی مستند با اعلام فراخوان در 4 بخش فیلم مستند، مجموعه مستند، عکس مستند و مستندنگاری شروع به کار کرد.

14 تیر 1401

جستجوی رازآمیزترین جانور دنیا در مستند تنهاترین نهنگ

نهنگ 52 در سال 1989 شناسایی شد. وقتی یکی از زیردریایی های آمریکایی در حال جستجو برای یافتن ردی از نیرو های دریایی شوروی بود، توانست آواز این نهنگ را ضبط کند؛ همان آوازی که نهنگ ها موقع جفت یابی می خوانند. اما نکتۀ عجیب این بود که فرکانس صدای این نهنگ 52 هرتز...

12 تیر 1401

جیم کری: تشویق ویل اسمیت تهوع آور بود

جیم کری کمدین معروف کانادایی-آمریکایی انتقاد شدیدی نسبت به واکنش میهمانان مراسم اسکار به حرکت ویل اسمیت بیان کرد.

11 تیر 1401

روایت زندگی شهید مهدی زین الدین در یک سریال

بزودی یک مجموعه تلویزیونی براساس زندگی شهید مهدی زین الدین ساخته می گردد.

7 تیر 1401

سری ویوو X80 در تاریخ 18 اردیبهشت رسما راهی بازار جهانی می گردد

ویوو که به تازگی از پرچم داران سری X80 رونمایی نموده میخواهد این گوشی ها را کمتر از دو هفته دیگر (18 اردیبهشت = 8 مه) راهی بازار جهانی کند.

27 خرداد 1401

شب در تبریز کجا بریم؟

شب های تبریز زیبایی های خاص خود را دارد. این جذابیت ها ساعاتی خوش را به منظور گردش و سرگرمی شبانه در تبریز، برای گردشگران فراهم می نمایند.

25 خرداد 1401

برترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های اندروید تی وی

Android TV سیستم عامل ویژه ای است که در میلیون ها تلویزیون، پروژکتور و سینمای خانگی استفاده می گردد. Android TV به طور کلی یک سیستم عامل فوق العاده است، اما تنها با چند برنامه، می تواند بهتر هم باشد.

23 خرداد 1401

یوونتوس 2 ، اودینزه صفر، 3 امتیاز در جیب آلگری

تیم فوتبال یوونتوس پیروز شد در شب درخشش کاپیتانش با 2 گل اودینزه را شکست دهد.

21 خرداد 1401

10 لپ تاپ محبوب در خبرنگاران (28 فروردین 1401)

برای خرید لپ تاپ، کاربران با برند ها و گزینه های مختلفی روبه رو هستند که طبیعتا باید بر اساس احتیاج و بودجه قیمتی مد نظرشان برای خرید اقدام نمایند. در این مقاله به رسم هر هفته قصد داریم تا نگاهی کوتاه به محبوب ترین و پربازدیدترین لپ تاپ های کاربران فروشگاه...

13 خرداد 1401

پرسپولیس ، آلومینیوم اراک؛ 2 ، 0 دیگری در راه است؟

تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت 19:30 دقیقه روز جمعه در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند.

17 اردیبهشت 1401

قهرمان در میان 276 فیلم واجد شرایط اسکار برترین فیلم سال

تهران (پانا) - فیلم قهرمان ساخته اصغر فرهادی در میان 276 فیلم بلند سینمایی واجد شرایط حضور در بخش اسکار برترین فیلم سال نهاده شد.

7 اردیبهشت 1401

عکس حدیث فولادوند بعد طلاقش !

حدیث فولادوند تصویری را از خود بعد از جدایی اش با چهره ای بسیار شکسته و غمگین منتشر کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

30 فروردین 1401
تعداد: (112)