عکس حدیث فولادوند بعد طلاقش !

به گزارش وبلاگ به آبادی، حدیث فولادوند تصویری را از خود بعد از جدایی اش با چهره ای بسیار شکسته و غمگین منتشر کرد که توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

عکس حدیث فولادوند بعد طلاقش !

حدیث فولادوند فارغ التحصیل رشته معماری می باشد. حدیث فولادوند به تازگی طلاق گرفته است. حدیث فولادوند اصالتا بختیاری است. حدیث فولادوند در شب های مافیا حضور داشته است. حدیث فولادوند همسر سابق رامبد شکرابی است.

حدیث فولادوند بازیگر مطرح که به تازگی از همسرش رامبد شکرآبی جدا شده عکسی را با چهره زار و غمگین به اشتراک گذاشت.

حدیث فولادوند در 12 سالگی دوره های بازیگری را زیر نظر گلاب جمعه گذراند. او اولین بار با نمایش گل های دوستی روی صحنه تئاتررفت و کار در سینما را در سال 1378 با نقش کوتاهی در فیلم دست های آلوده به کارگردانی سیروس الوند تجربه کرد اما با بازی در سریال گمگشته در سال 1380 مشهور و بین مردم شناخته شد.

حدیث فولادوند در اوایل بازیگری بیشتر در ژانرهای درام، جدی و اجتماعی حضور یافت و با اکران فیلمهای غزل، همکلاس، رز زرد و کما به ستارهٔ آن روزها تبدیل شد اما راستا بازیگری را با ایفای نقش در فیلم شاخه گلی برای عروس، کلاهی برای باران، چشمک، افراطی ها، داماد خجالتی، دزدان خیابان جردن تغییر داد.

این بانوی هنرمند در تلویزیون هم خوشش درخشید و با بازی عالی در فیلم های تاریخی و آثار داود میرباقری مانند مسافر ری، معصومیت ازدست رفته، مختارنامه بین مخاطبان به چهره ای شناخته شده تبدیل شد.

ازدواج حدیث فولادوند

حدیث فولادوند در سال 1389 و با رامبد شکرابی 38 ساله ازدواج کرد اما بعد از سال ها زندگی مشترک (12 سال) از یکدیگر جدا شدند. این زوج فرزندی ندارند.

رامبد شکرآبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 17 فروردین 1351 در تهران است.

حدیث فولادوند جشن تولد خود را بین بچه ها محروم برگزار کرد که به اشتباه به عنوان جشن طلاق از این فیلم در شبکه های اجتماعی یاد شد.

این روزها خبر طلاق حدیث فولادوند و همسرش در شبکه های اجتماعی دست به دست می گردد و با حواشی بسیاری همراه شد.

منبع:وقت صبح

منبع: رکنا

به "عکس حدیث فولادوند بعد طلاقش !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس حدیث فولادوند بعد طلاقش !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید