پرسپولیس ، آلومینیوم اراک؛ 2 ، 0 دیگری در راه است؟

به گزارش وبلاگ به آبادی، تیم های پرسپولیس و آلومینیوم اراک از ساعت 19:30 دقیقه روز جمعه در چارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند.

پرسپولیس ، آلومینیوم اراک؛ 2 ، 0 دیگری در راه است؟

سرخپوشان تهرانی در حال حاضر با 38 امتیاز رتبه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده اند و در 14 بازی اخیر خود به 9 برد و پنج تساوی دست پیدا کرده اند تا همچنان تنها باخت شان در این فصل مربوط به شکست هفته سوم برابر کننده استان مرکزی باشد. جالب است که در لیگ بیستم نیز تیم یحیی گل محمدی فقط یک باخت را متحمل شد و آن هم شکستی بود که در اراک مقابل آلومینیوم این شهر تجربه کرد.

حالا این 2 تیم قرار است برای چهارمین بار در تاریخ لیگ برتر مقابل هم صف آرایی کنند. تا به اینجا 2 برد برای تیم اراکی و یک پیروزی برای تیم مرکز نشین به ثبت رسیده است. آلومینیوم برنده هر 2 بازی ای بوده که از پرسپولیس میزبانی کرده است. آئ ها ابتدا 2 بر یک و سپس یک بر صفر از سد سرخپوشان تهرانی گذشتند.

در سوی مقابل پرسپولیس در تنها میزبانی خود از آلومینیوم پیش از دیدار جمعه، به برتری 2 بر صفر دست یافتند. در آن مسابقه شهریار مغانلو و مهدی ترابی پیروز به گلزنی شدند و البته هدایت سفید و سبز ها بر عهده علیرضا منصوریان بود. در 2 بازی دیگر رسول خطیبی سکاندار تیم اراکی بود و حالا او بازهم قرار است به مصاف پرسپولیس برود.

این نهمین رویارویی رسول خطیبی و پرسپولیس است. خطیبی در دوران بازیگری 12 بار دروازه پرسپولیس را باز کرد و در قامت یک سرمربی سه برد، یک تساوی و چهار باخت داشته است. او در آخرین حضورش در ورزشگاه ازادی به عنوان سکاندار تراکتور در بازی سوپرجام با یک گل به شاگردان یحیی نتیجه را واگذار کرد.

آلومینیوم در 2 حضور قبلی خود در تهران 2 شکست 2 بر صفر را تجربه کرده است. آن ها یک بار در نیم فصل اول لیگ بیستم با این نتیجه به استقلال باختند و در نیم فصل دوم نیز همین نتیجه در جدال با پرسپولیس تکرار شد تا ایرالکو نمایش دلچسبی تا به اینجا از خود در ورزشگاه آزادی به اجرا نگذاشته باشد.

برعکس پرسپولیس، آلومینیوم از شرایط خوبی برخوردار نیست. آن ها بعد از برد در هفته نهم دیگر پیروزی ای را در لیگ برتر جشن نگرفته اند و 6 تساوی و 2 باخت عایدشان شده است.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس ، آلومینیوم اراک؛ 2 ، 0 دیگری در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس ، آلومینیوم اراک؛ 2 ، 0 دیگری در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید